Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ute etter en sang jeg hørte på youtube for noen måneder siden. Jeg husker ikke mye av sangen, men en del av videoen.

Den viste en mann i en veldig fin park, som satt under et tre med papirark. Han holdt frem disse arkene hvor sangteksten sto. Mener filmen var redigert slik at den virket litt gammeldags, og at det var en popsang.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Er en norsk sang jeg leter etter. Hadde vært greit med artistnavnet også.

 

Teksten er som følger;

Leopold, du vakre gutt

Alt for kort tok livet slutt

vokste opp på barnehjem

aldri ga de deg en klem

 

 

Jeg bråvåknet og kom på artistnavnet selv i natt faktisk. Flying Norwegians - Leopold.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Er ute etter en sang jeg hørte på youtube for noen måneder siden. Jeg husker ikke mye av sangen, men en del av videoen.

Den viste en mann i en veldig fin park, som satt under et tre med papirark. Han holdt frem disse arkene hvor sangteksten sto. Mener filmen var redigert slik at den virket litt gammeldags, og at det var en popsang.

 

Noen som vet?

Kan være den aller første mussik videon som ble laget. Det var foresten Bob Dylan som hadde den :cool:

 

Foresten, hva heter den sangen som starter med litt gitar plucking, også plutselig med litt trøkk: C - D - A (I tone.)?

Lenke til kommentar

Er ute etter en sang jeg hørte på youtube for noen måneder siden. Jeg husker ikke mye av sangen, men en del av videoen.

Den viste en mann i en veldig fin park, som satt under et tre med papirark. Han holdt frem disse arkene hvor sangteksten sto. Mener filmen var redigert slik at den virket litt gammeldags, og at det var en popsang.

 

Noen som vet?

Kan være den aller første mussik videon som ble laget. Det var foresten Bob Dylan som hadde den :cool:

 

Foresten, hva heter den sangen som starter med litt gitar plucking, også plutselig med litt trøkk: C - D - A (I tone.)?

 

Jeg tror ikke den var så gammel. Ble nok laget i nyere tid. Alt jeg husker var at mannen hadde briller. Tror jeg fant sange i denne tråden også. Husker bare at mannen tok frem mange ark hvor teksten sto, og at en av kommentarene i kommentarfeltet var " this would be a great place to smoke weed"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...