Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg skulle gjerne hatt tak i den reveljen de spiller om morgenen i militæret, noen som vet hva den heter, og hvor det går an å få tak i den i *.mp3 format?

Den heter "Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet lenge" :D

Edit. Reveljen ligger her

Endret av Junta
Skrevet
på cky4 er det en sex scene med på bonusmatriale. der bam margera og jenn har sex. hvilken sang er det som blir spilt da. det er en trance låt men jeg vet ikke hvilken

bumper meg selv

Skrevet
på cky4 er det en sex scene med på bonusmatriale. der bam margera og jenn har sex. hvilken sang er det som blir spilt da. det er en trance låt men jeg vet ikke hvilken

bumper meg selv

heter filmen bare cky4, eller er det en forkortelse?

Skrevet

filmen heter cky4. men cky er en forkortelse for camp kill yourself.

tror film klippet ligger på internett. så hvis noen har sett den plis si hva sangen heter

Skrevet
filmen heter cky4. men cky er en forkortelse for camp kill yourself.

tror film klippet ligger på internett. så hvis noen har sett den plis si hva sangen heter

Bam & Jenn sex scene: JFK- Whiplash (Bad Habit Boys Remix)

google er min venn iallefall :)

Skrevet

Lurer på en sang her, har bare akkuar litt av refrenget. Det er en dame som synger med ganske kraftig og flott stemme, bakgrunns musikken er ganske metal med typisk metal rytme.

Hun synger: in you he-ad! in your head.. zame zame zam-e-e-e! Whats in your head, zame zame zam-e-e-e! Mer har jeg ikke, en ganske hard coockie denne men sikkert en eller annen som vet hvilken jeg mener ;).

Skrevet
Lurer på en sang her, har bare akkuar litt av refrenget. Det er en dame som synger med ganske kraftig og flott stemme, bakgrunns musikken er ganske metal med typisk metal rytme.

Hun synger: in you he-ad! in your head.. zame zame zam-e-e-e! Whats in your head, zame zame zam-e-e-e! Mer har jeg ikke, en ganske hard coockie denne men sikkert en eller annen som vet hvilken jeg mener ;).

The Cranberries - Zombie :)

Skrevet
Den som Xzibit synger i Pimp My Ride serien, hva heter den? Tror han har litt forskjellige...? Men det er en spess som jeg digger...!

Noen som vet?

Trodde det bare var Xzibits musikk i Pimp my ride jeg... :hmm:

Skrevet
Den som Xzibit synger i Pimp My Ride serien, hva heter den? Tror han har litt forskjellige...? Men det er en spess som jeg digger...!

Noen som vet?

Sangen "X" blir ganske ofte brukt. "Hey Now" også. :)

Skrevet

Jeg lurer på en sang, har fått høre at det er Di Derre - men er ikke helt sikker. Finner den ikke på Best of-plata, etter en rask gjennomlytting. Teksten er noe sånt: "eeen, tooo, treeee" :p

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...