Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet hva sangen som spilles i reklamen for Plan fadder heter?

haha. sitter du også og ser Big Fish? jeg har prøvd å finne ut nøyaktig det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye å gå etter, men en julesang som egentlig høres mer ut som irsk folkemusikk.. Ei dame og en mann som synger.. Noen som vet?

Skrevet
Noen som vet hva sangen som spilles i reklamen for Plan fadder heter?

haha. sitter du også og ser Big Fish? jeg har prøvd å finne ut nøyaktig det samme.

Jepp, stemmer.

Men fant den nå. Ane Brun: This Voice.

Skrevet
Har ikke så mye å gå etter, men en julesang som egentlig høres mer ut som irsk folkemusikk.. Ei dame og en mann som synger.. Noen som vet?

Kan det være The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York?

Skrevet
Hørte en sang på tv i går, voice av alle ting :no:

Rap sang, tror han som sang/rappet hadde rastafletter? og hele refrenget var ''dadadadaddad *noe tekst*

Noen som har aning? Dårlig forklart, men håper på hjelp.

Noen?!

Fant den ENDELIG!

Promoe - These Walls Don't Lie

Skrevet

Hei! På introen til gym class heroes - clothes off så blir det spilt en sang på starten, noen som vet hva den heter? (blir spilt i bilen)

Skrevet

Hei, vanligvis finner jeg ut hva sanger heter fort. Men jeg finner ikke ut hva disse 2 sangene heter. Det er lydklipp på noen sekunder. Den ene er dance/techno, den andre er norsk rap.

Noen som har peil?

takkar ;-)

ukjent2.mp3

ukjent3.mp3

Skrevet

Noen som vet hvilken sang som spilles i tv3 reklame om julefilmene? Og den hvor svein og jan thomas og gjengen er i reklamen, med hvi bakgrunn osv?

tusen takk

Skrevet
Noen som har sangen på en norsk sang hvor et hankjønn synger sangen med et piano i bakgrunnen med et hunkjønn som synger på engelsk i refrenget?

Hæ?

Ravi + Karin Kråg - "Laik Dæt"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...