Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg noen.. tror det er coldplay som har denne låta, den er ganske ny ihvertfall :) Refrenget går noe sånt som "in your eyes, in your eyes (sp?)" eller noe sånt ;) Jeg har den på hjernen...grr

Hvis det ikke er coldplay, så er det ihvertfall Chris Martin som synger. Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjelp meg noen.. tror det er coldplay som har denne låta, den er ganske ny ihvertfall :) Refrenget går noe sånt som "in your eyes, in your eyes (sp?)" eller noe sånt ;) Jeg har den på hjernen...grr

Hvis det ikke er coldplay, så er det ihvertfall Chris Martin som synger. Noen som har peiling?

"In my place" Coldplay

Skrevet

"In my place" Coldplay

Takk, du er en knupp :)

Skrevet

"In my place" Coldplay

Må nesten ta det tilbake, da det ikke er den sangen. Lastet den nettopp ned og det er ikke samme.. Lastet forøvrig ned lovlig hvis noen skulle lure :-) Mener å huske at han synger "there is a lie, in your eyes" før refrenget starter?

Skrevet

"In my place" Coldplay

Må nesten ta det tilbake, da det ikke er den sangen. Lastet den nettopp ned og det er ikke samme.. Lastet forøvrig ned lovlig hvis noen skulle lure :-) Mener å huske at han synger "there is a lie, in your eyes" før refrenget starter?

Matt Kearny - Breathe in, breathe out

Skrevet

Har ikke mye info men har hørt den ett par ganger på radioen i det siste. Er en svensk sang, ganske god ryme i den og Det er IKKE timbuktu jeg skal fram til men dem synger noe himmelen jag vil til himmelen ... eller noe sånt :p

Skrevet (endret)

Matt Kearny - Breathe in, breathe out

hehe, ikke rart jeg ble så frustrert over å google Coldplay, og ikke finne en døyt om denne sangen.. Men synes han høres veldig ut som Chris Martin da.. Digg sang :)

Endret av whaley
Skrevet

Hei...

Noen som vet hvem som synger " det er vansklig å vere beskjeden", på svensk. Sputnik synger den på norsk, men er ikke halvt så bra som på svensk..

Flere linjer: --Og når jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil...

Skrevet
Har ikke mye info men har hørt den ett par ganger på radioen i det siste. Er en svensk sang, ganske god ryme i den og Det er IKKE timbuktu jeg skal fram til men dem synger noe himmelen jag vil til himmelen ... eller noe sånt :p

Fant den selv, Christer Sandelin - Den Hon Vill Ha

Skrevet

Ser etter en ny versjon av Ghostbusters-temaet. Kom en versjon samtidig med Spritneybears' versjon, men jeg kan ikke huske navnet på artisten. Mener å huske at de var norske.

Skrevet

Heisann! Hørte en sang i bergen, der de sang "Karoliiine!", det er alt jeg husker. Først trodde jeg det var bandet skambankt men jeg finner ikke den sangen der. Tror bandet var fra bergen?

Skrevet
Heisann! Hørte en sang i bergen, der de sang "Karoliiine!", det er alt jeg husker. Først trodde jeg det var bandet skambankt men jeg finner ikke den sangen der. Tror bandet var fra bergen?

fjorden baby! - Karoline ?

Skrevet

fjorden baby! - Karoline ?

Der var den, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...