Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hillsong - Deeply in love

 

Også har du noe annet info en en rolig sang fra muse... Det er en del av de ;)

Har desverre ingenting annet enn:" I be there". Hun er usikker på om den er rask i begynnelsen eller om det er den riktige begynnelsen.

Mye og gå på ja :p

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei:)

Fant igjen en gammel kassettspiller i helgen og fant en låt jeg ikke vet navnet på eller artisten, og den dukker heller ikke opp når jeg googler den=/

 

Den går noe lignende som dette:

Life must go on, sometimes it's not so easy believing that life must go on

 

Virker mest sannsynlig at den heter life must go on, men finner den ingen steder med det navnet.. høres ut som om den er fra 80- eller 90-tallet..

 

Noen som vet hvilken sang det er, eller bare har noen forslag??:)

 

Ingen??

 

Gruppa heter Coco og er norsk og bestod av: Ingrid Elisabeth Vokal, Graham Dye Vokal, Christopher Higgins, Jørgen Riegels, Helene Sommer Vokal, Arlene Wilkes Vokal

Lenke til kommentar

jeg har hørt en kjempe kul hiphop/rap sang på voice, men sjelden eller andre navnet blir nevnt. derfor håper jeg kanskje du kan hjelpe...

det er vel snakk om et samarbeid med 2-3 artister og har en tung beat, eneste jeg husker er at de bruker ordene (svært usikker om det er disse ordene), i get fucked in the middle....

sangen slakker litt av på slutten for å bygge seg opp med en flysirene i bakgrunnen av beaten.

håper dette er nok info til å finne sangen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...