Gå til innhold

Tom and Jerry: The Hanna-Barbera Collection?


mkberg

Anbefalte innlegg

Heisann kjære forum.

 

Lurte på om noen vet om det finnes en DVD/Blu-ray samleboks med alle de første 114 episodene, uredigert? Episodene som ble skrevet av Hanna og Barbera var de eneste som hadde god kvalitet, og jeg har lenge lett etter en komplett samleboks med uredigerte episoder (pga. Amerika 1950 var litt anerledes enn i dag har enkelte epiosder blitt redigert for å ikke støte noen..), uten å finne det.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg veit faktisk ikke om det eksisterer en samleboks med _alle_ episodene, uredigert. "Spotlight Collection" er nærme, men der mangler det to episoder, og jeg er ikke sikker på om absolutt alle episodene er uredigerte. Merkelig nok, så tror jeg de to episodene som mangler fra "Spotlight" er inkludert i "Complete Volumes" - til og med uredigert/usensurert -, men den samleboksen har større grad av redigering/sensur enn "Spotlight", totalt sett.

 

Personlig kommer jeg til å anskaffe "T&J: Golden Collection Vol. 1" på Blu-ray. Det er bare 37 av episodene, men her er i alle fall alle usensurert/uredigert.

Lenke til kommentar

Pdd finnes det ikke noe DVD/BR samlinger som har alle episodene usensurert. Beste som har kommet til nå er som nevnt Spotlight og Golden Collection vol 1. GC vol 2 var planlagt å komme ifjor sommer, men har blitt utsatt på ubestemt tid pga to episoder som ikke var med.

 

Ellers ligger egentlig alle episodene "ute tilgjengelig". Om man har litt kjennskap til DVD-brenning, kan man fint lage sin egen kolleksjon. Men klart, er noe helt annet å eie et originalt sett med ekstramateriale også. Håper vol 2 blir prioritert i nær framtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...