AfterGlow Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 The Gathering rrapper opp satsingen på trådløst nett.Skal låne nettverksutstyr verdt 10 millioner kroner
Elethar_InnleggNO Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Psst, dere har en skriveleif i ingressen! "rrapper" (m.m. det er ordspill jeg ikke henger med på) 3
Nilsen Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Psst, dere har en skriveleif i ingressen! "rrapper" (m.m. det er ordspill jeg ikke henger med på) Trapper var ordet vi forsøkte oss på, takk for tips - rettet nå :-)
Gjest Slettet-zr5PvHaK Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 og her er jeg støkk med en 10.000 del
G Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 (endret) Ooooh. Trådløst nett i stort og krevende miljø. Dette blir spennende å lese konklusjonen på. Håper dere ikke pakker konklusjonen inn i en Ekstra-artikkel. Litt sånn å gi en takk tilbake til alle dataentusiaster i en årrekke som har lest og skrevet på forumet. Endret 4. april 2014 av G 1
arnbju Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Ooooh. Trådløst nett i stort og krevende miljø. Dette blir spennende å lese konklusjonen på. Håper dere ikke pakker konklusjonen inn i en Ekstra-artikkel. Litt sånn å gi en takk tilbake til alle dataentusiaster i en årrekke som har lest og skrevet på forumet. De ansvarlige for nettverket på The Gathering skriver ofte en god del selv på http://technet.gathering.org/
Psykonaut Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Meh! Bortskjemte ungdommer. Når jeg var ung så hadde vi en ISDN-linje på deling over en hel skole. Dagens unge har blitt for kravstore. Under krigen så spikket vi PCen sjæl... ut av bark! Men klagde vi? Å nei du! 2
ZweiNor Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Altibox leverte jo 200 Gbit/s i 2012.. joda, men det er dyrt og unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå