Gå til innhold

Argonian i TESO?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke verre en at du lager armor med stilen til andre. Eller forandrer det til Imperial stilen ved å høyreklikke på items.

 

EDIT: Og ikke glem at det vi ser når en lager karakterer er bare en av mange mange forskjellige armor. For alt en vet så er det mange som er ekstremt kule til Argonian også.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan lærer man å smithe rusting i ander stiler?

Man må ha Racial Motif. Dette kan finnes som loot eller kjøpes hos andre spillere. Men så vidt jeg vet trenger man bare en motif for hver rase, så har du f.eks en RedGuard motif kan du lage alt av RedGuard våpen og rustninger. Så vidt jeg vet, i alle fall. Alternativt er det bare å lage en alt i en annen rase, og la denne crafte for deg.

Lenke til kommentar

Traits følger så vidt jeg vet våpnet og rustningen du lager, så ja, lager du et sverd med ekstra skade og gir det til en annen vil sverdet fortsatt gjøre ekstra skade. Men om en alt forsker frem en trait vil ikke de andre automatisk kunne den.

 

Fant for øvrig en Dunmer Racial Motif 2 i sted, så trekker det jeg sa om at en trait pr rase holder. Godt mulig man må ha flere for hver rase for å lage absolutt alt. Men dette var med alten min, så har ikke fått gitt den til hovedfyren min og testet ennå. Den høyeste level karakteren min er bare lvl 13, og nestemann er lvl 10. ;)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...