Gå til innhold

Web hosting - Hva anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å hoste en nettside, men vet ikke hvilken webhost jeg bør bruke.

Vil ha med ".com" domain, men vil ikke betale så alt for mye for det.


Har jo hørt om 000webhost, hostgator, dreamhost, men hvilken skal jeg velge?

En som holder seg opp hele tiden, og har mange "valg" og ting og tang, ikke en avansert hoster(noe som er enkelt og sette opp og holde i stand), og kanskje har innebygget enke templates som jeg ikke må betale noe ekstra for.


Noen som har noe å anbefale meg? :)

Endret av t0mb-exe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker selv one.com til min blogg. Fungerer veldig bra og liker at en har 24/7 chat support. Kan dessverre ikke uttale meg om andre aktører på markedet. Betaler 275,- i året for min løsning (.com domene, 5GB plass og inklusiv database). Anbefales, men har som sagt ikke erfaring fra de andre aktørene! :)

 

http://system-log.com

Hm.. vetikke jeg nei! Lurer på en ting..

La oss si at jeg lager en nettside om free online spill, også kaller den potetskreller.com (bare et eksempel).

Hvordan kan jeg da få folk til å finne den enkelt ved et google søk som: "free online games website"?

Hvordan skjer slikt?

Lenke til kommentar

Å! Nei det er en egen studie på akkurat det tror jeg. Du må nok skille deg ut og skrive gode artikler for å få besøk :) Tipper det er flere "Free online games website" websider der ute :) Men skal ikke ta motet fra deg, du får bare begynne og se hva du får til! :)

 

Mange tips for bloggere og web-redaktører på nettet : http://bloggingontheside.com/succeed-at-blogging/

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Netbox.no har greie priser og god service. Har brukt de i ca 7 år, og det blir stadig flere domener. Har vel ca 10 domener nå og proffpakken.. Startet med privat pakken og 1 domene..

 

Å legge inn søkeord på siden er en fordel, men det er en hel vitenskap og mange års studie for å finne alle snarveier for å komme bedre opp på søkeresultatene uten å betale ekstra for det..

Lenke til kommentar

Hva hvis vil jeg ha en nettside som slikt:

 

1. De går inn på nettsiden

2. Registerer seg/logger inn/ eller linker seg med facebook profilen.

3. De kan legge ut ting de vil selge

 

Er dette noe jeg kan finne templates for?

Det er bare for å prøve liksom.. Blir ikke akuratt noe ebay/finn.no

Endret av t0mb-exe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...