Gå til innhold

Koselig kafe i Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter en koselig kafe, hvor jeg kan sitte å gjøre matte og hvor det ikke er kjempemye folk. Noen forslag? :)

Java på Sankthanshaugen, kanskje? Vet ikke hvor glad de er i å ha folk sittende veldig lenge, men er ofte stille der og ganske koselig.

 

Ellers kan du jo prøve Kaffebrenneriet. Noen av avdelingene kan være veldig stille og i de 6 årene jeg jobbet der kastet jeg aldri ut noen fordi de satt lenge. :)

Lenke til kommentar

 

Jeg er på jakt etter en koselig kafe, hvor jeg kan sitte å gjøre matte og hvor det ikke er kjempemye folk. Noen forslag? :)

I hvilket området av byen er det snakk om?

 

Gjerne grünerløkka, eller i nærheten/sentrumsområdet :-)

Viktig at det er gode bord til å kunne ha mattebøkene på.

Lenke til kommentar

Java er foreslått, men kanskje ikke så greit å sitte å jobbe der siden det bare er bord langs vinduet eller ved disken i bar høyde.

Men god kaffe da, noe dyr.

 

Ellers syns jeg egentlig det er greit å sitte hos de fleste Kaffebrenneriet, så lenge de har sittebord i vanlig høyde.

 

Kaffefuglen i pilstredet er hyggelig. Der er det ofte mange studenter som sitter, ligger jo ikke langt fra Høyskolen i Oslo.

Bra kaffe der.

 

På Løkka har du jo Tim Wendelboe da, jeg har aldri vært der, men går jo for å være noe av verdens beste kaffe.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...