Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sosiale medier for upopulære mennesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg legg ikkje automatisk til alle som sender veneforespørsel. Det at me gjekk på skule i lag betyr lite for min del i dag. Dersom eg ikkje har noko interesse i vedkomande, eller ser for meg å ha noko form for interaksjon, så kan eg gjerne ignorere forespørselen. Vil dei ha tak i meg eller spørje om noko, så finnes det mange måtar å løyse det på. Det betyr ikkje at eg ikkje hugsar vedkomande eller veit kven det er, men at eg ikkje ser noko poeng i å ha han eller ho som ven på Facebook.

Lenke til kommentar

Ja det går sikker noen dager, pga det du sier. Vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte klart å la til folk, men det er klart facebook uten venner blir jo noe kjedelig i lengden. Kan jo ikke spamme de få som har godtatt heller for da sletter de meg jo bare, egentlig holder det å si hei før de sletter :p

Lenke til kommentar

Eg legg ikkje automatisk til alle som sender veneforespørsel. Det at me gjekk på skule i lag betyr lite for min del i dag. Dersom eg ikkje har noko interesse i vedkomande, eller ser for meg å ha noko form for interaksjon, så kan eg gjerne ignorere forespørselen. Vil dei ha tak i meg eller spørje om noko, så finnes det mange måtar å løyse det på. Det betyr ikkje at eg ikkje hugsar vedkomande eller veit kven det er, men at eg ikkje ser noko poeng i å ha han eller ho som ven på Facebook.

ja er nok sånn det er, ganske umulig å ikke huske meg :p
Lenke til kommentar

Det er jo ellers en god idé å sende en melding til folk du bare har tilfeldig bekjentskap med istedet for bare å trykke på venneknappen. Da viser du både at du ikke tar det som en selvfølge at de vet hvem du er, at du faktisk vet hvem de er, og at du er såpass interessert i akkurat dem at du gidder å spandere noen linjer med tekst på å begrunne venneforespørselen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Når jeg får en venneforespørsel og avslår har jeg muligheten til å krysse av at jeg ikke kjenner personen. Det kommer greit med da det hender at jeg får venneforespørsel fra randoms etter å feks ha kommentert noe på VGnett.

 

Har flere gamle klassevenner jeg ikke gidder ha på vennelista mi fordi de bare poster tull eller fordi jeg ikke bryr meg nevneverdig om dem lengre.

 

Kan være at folk bare er care, ikke vil ha flere på vennelista si eller ikke husker deg noe særlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle jeg vært hengt etter tarmene også?:(

kanskje :p

 

Ja jeg kan tenke meg det, dumme søplemennesker!skulle hengt dem i sine egne tarmer!

Med fare for å være frekk - jeg er usikker på om jeg ville hatt noen som kommer med slike utsagn på dette grunnlaget på min venneliste på fb.
skjønner det, jeg er bare bitter for at alt går i dass :p
Lenke til kommentar

Ser ingen hensikt å ha folk jeg ikke har noe særlig sosial omgang med på Facebook, heller ikke folk jeg ikke ønsker å assosieres med eller ha noen form for sosial omgang med. Så avslår alt i fra gammle kollegaer til folk jeg vokste opp med ol. Det er ingenting personlig i det, er bare meningsløst å ha dem som venn.

 

Forstår også at andre velger i samme baner.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...