Jogi Skrevet 29. mars 2014 Skrevet 29. mars 2014 Hei, har fått tak i en Ps3 1.gen som spiller ps2 spill. Har testet den og den fungerer utmerket. Mitt spørsmål er som følger: kan jeg oppdatere den til nyeste firmvare uten å miste muligheten for å spille ps2 spill? Og så ser jeg at den som Eide den før har lagret spill og bruker. Hvordan fjerner jeg dette og vil dette påvirke muligheten for å spille ps2 spill? Håper på svar av dere flinke folk inne her:)
Malvado Skrevet 29. mars 2014 Skrevet 29. mars 2014 (endret) I utgangspunktet ja ,kan ikke huske at denne kompabiliteten har blitt fjernet med en firmware oppdatering. Du mister derimot støtte for Linux, men den var ikke mye å skryte av i utgangspunktet. For å fjerne forrige eier går du under menyene helt til venstre og gjør noen endringer under brukere, kommer ikke helt på i farta hva framgansmåten er , men vanskelig er det ikke. Prøv deg litt frem der. Endret 29. mars 2014 av Malvado
Jogi Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Skrevet 30. mars 2014 OK, tusen takk sålangt:) venter litt med å prøve meg og håper på flere svar:)
KongRudi Skrevet 30. mars 2014 Skrevet 30. mars 2014 Du sletter bruker med å få opp brukeren og med trekant-tasten får du opp muligheten til å slette dem. http://manuals.playstation.net/document/no/ps3/current/users/deleteuser.html Som du ser, så vil spillene han som eide den før har kjøp også bli slettet i samme slengen. Så kan være greit å prøve å spille dem litt før du sletter brukeren.
Sir-Allistair Skrevet 30. mars 2014 Skrevet 30. mars 2014 Du kan jo bare lage en ny bruker til deg selv og således fortsatt ha mulighet til å spille de spillene som allerede ligger der.
Jogi Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Skrevet 31. mars 2014 Takk for svar sålangt:) men er det flere som vet om jeg kan oppdatere den til nyeste firmvare uten å miste muligheten for å spille ps2 spill?
Sir-Allistair Skrevet 31. mars 2014 Skrevet 31. mars 2014 Det kan du gjøre. Ingen firmware oppdateringer har fjernet muligheten til å spille ps2 spill på de eldste ps3 konsollene. Grunnen til at nyere ps3 konsoller ikke kan spille ps2 spill er at Sony fjerna den fysiske komponenten for å kunne selge billigere.
Jogi Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Skrevet 31. mars 2014 Suverent, blir spennende å prøve. Takk for hjelpen sålangt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå