Gå til innhold

Test: Lenovo ThinkPad X1 Carbon


Anbefalte innlegg

Uh, nei det var det motsatte jeg sa..

Og ja, de fleste har sikkert projektor med støtte for HDMI og kanskje noen med DP, men det betyr ikke at de har kablet for det.

Om man kanskje må ha 20+ meter kabel rundt i tak og vegger så er det ikke alle som prioriterer å gjøre det. Dessverre.

 

Nøyaktig dette. Fremviserene på møterommene våre har diverse porter, men det er bare kablet for VGA.

 

Dvs, det hender de også er kablet for DVI, som har det med å ikke virke (jeg mistenker det er for mye signaltap).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Legg også merke til hvordan «Tilbake»- og «Delete»-knappen sitter veldig nærmer hverandre. I starten bar dette uvant og vi gjorde noen bomemrter, men etter noen feilskjær lærte fingrene våre tastaturet å kjenne.

 

Nettopp, ja ...

 

 

--

 

Uaktuell maskin. Lekker å se på, men tastaturlayouten er ubrukelig. Touch-taster på F-raden og tøysete plassering av Home/End og Delete er krise. Huff.

Lenke til kommentar

 

 

Legg også merke til hvordan «Tilbake»- og «Delete»-knappen sitter veldig nærmer hverandre. I starten bar dette uvant og vi gjorde noen bomemrter, men etter noen feilskjær lærte fingrene våre tastaturet å kjenne.

Nettopp, ja ...

 

 

--

 

Uaktuell maskin. Lekker å se på, men tastaturlayouten er ubrukelig. Touch-taster på F-raden og tøysete plassering av Home/End og Delete er krise. Huff.

Haha, skulle nesten ønske jeg kunne si den var tilsiktet! Rettet :)

Anders.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...