Gå til innhold

Gratis bok i postkassa. Ubestilt og uinnpakket. Hmm


Anbefalte innlegg

Merkelig sak. Sjekka postkassa, og der lå en bok ("Misteltein", av en eller annen Elisabeth Hammer. Aldri hørt om, ikke min sjanger, kommer ikke til å lese). Uinnpakket. Ingen adressat eller avsender. Tenkte først det måtte være en katalog eller noe, ala Clas Ohlson, men var altså en bok, merket med "gratis bok", og med et skjema for å abonnere på serien bakerst i boka. Har prøvd å google for å finne ut om det kan være noe slags PR-stunt, uten resultat. Må jo være dyrt å peise ut gratis bøker i store mengder, så kan ikke tro at hver husstand i byen eller landet har fått en. Noen andre som også har fått, eller vet mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også fått noen sånne bøker i postboksen min. Som regel fra noen som heter Norske Serier.

 

Disse gratis bøkene er den aller første i en lang, lang serie av bøker. De som sender ut disse bøkene håper at hvis noen leser den første boken i serien, så blir dem forhåpentligvis interessert i hvordan fortsettelsen går og derfor begynner å abonnere på resten av bøkene i serien...

Lenke til kommentar

Virker som en merkelig måte å markedsføre på. Kan ikke tro at det er noen særlig stor andel av dem som får en slik bok i postkassa som faktisk leser den. Men boka (iallfall den jeg fikk) har jo adresse til Norske Seriers hjemmeside, så mulig de får inn en del bestillinger den veien. Ser ut til at man får første bok gratis i alle seriene de tilbyr. Hadde det bare vært noe kult, som god krim, eller kanskje fantasy eller science fiction. Gjerne på engelsk. Hadde ikke sagt nei takk til å abonnere på noe ala Discworld. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...