Gå til innhold

[Løst] Bass hodetelefoner til musikk.


Anbefalte innlegg

Budsjett: Max pris 2000,- kr.

Størelse: Klokker som dekker hele øret. Over ear (full size)

Type: Lukket. Aktiv støyreduksjon. (Reiser til og fra jobb på hverdager med buss og tog.)

Bruksområde: Musikk. Generelt hverdagslig bruk.

Tillegsinfo: Musikk type: Electro House, Progressive House, Electronica, House, Trance, Dubstep, Hardcore/Hard Techno, Techno, Hardstyle, Tech House, Heavy Metal, Metalcore, Hard Rock, Deathcore, Punk Rock.

Mic med svarknapp, volumkontroll, pause, neste/forrige sang.

Lydbilde: Ekstra bass.

Kilde: Sony Xperia Z1, PC, (bonus om det fungerer til PS4, PS3.)


Nå har jeg: PDP Afterglow Wireless Headset.

http://www.pdp.com/A...g/dp/B009CL6LA6

Dette er ett gaming headset som fungerer veldig bra til gaming og alt annet. (Musikk, Gaming, Film, osv.) Med headsettet følger med AUX kabel slik at den kan brukes kablet. Trådløse funksjoner er: Ekstra bass, ren lyd, og normal lyd. Også ved bruk av AUX kabel fungerer bassen veldig godt, ekstra bass generelt i headsettet. Veldig fornøyd med disse men de er ukomfortable å bruke over lengre tid og lyser blått. Pluss at det er en mic på den som ikke er detachable.

Til slutt lurer jeg på om noen kan fortelle og forklare meg hvordan jeg kan sjekke på specs at bassen er bra? Hva forskjellen på Effekthåndtering (mW) Frekvensomfang (Hz) Følsomhet (dB/mW) Impedans (ohm). Drivere/Drivers (mm). Hva er bra liksom høy eller lav? Osv.

 

 

Pfh. takk!

Endret av Hawn1602
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å si du får lyd for pengene med monster er vel noe av det teiteste en kan si, da det er fullstendi motsatt. Hadde jeg vært trådstarter ville jeg Kiket litt på Logitech UE 6000 som vel er den eneste hodetelefonen jeg vet om som nesten fyller opp kriterienne dine .

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å si du får lyd for pengene med monster er vel noe av det teiteste en kan si, da det er fullstendi motsatt. Hadde jeg vært trådstarter ville jeg Kiket litt på Logitech UE 6000 som vel er den eneste hodetelefonen jeg vet om som nesten fyller opp kriterienne dine .

Ja det er vel det. smarting.

Lenke til kommentar

Sjekket ut V-Moda M100 men kunne ikke finne den på nettshop i Norge. Så den selges vel ikke i Norge den da, eller? Men uansett kjøpte meg disse: http://www.siba.no/product/15845022/andersson-cdh-3-1?ref=section

Kjempe bra lyd og fyldig bass ved bass modus "på".

 

Fikk de for 729 da jeg så at netonnet.no solgte dem for 690.

 

Kjøpte dem i går og er så langt veldig fornøyd.

 

Eneste er at de kan være litt ukomfortable da de klemmer litt på hodet. Er også litt vondt på øret men finner nok en løsning på det. Ellers har jeg 30 dagers åpent kjøp, så om jeg ikke er fornøyd med komforten i slutten av måneden returnerer jeg dem.

 

Men som sagt kan virkelig anbefale disse til en "basshead". Har prøvd Beats By Dr. Dre og jeg syntes disse var like gode i mid og bass hvis ikke kanskje litt bedre! Så hvis du er som meg og ikke ønsker å bruke unødvendige mye penger og er ute etter å kjøpe hodetelefoner for merket, kjøp Andersson CDH 3.1!

 

Glemte nesten å si det men de fungerer også uten aktiv støyreduksjon i motsetning til Beats. Takk for svar alle sammen, veldig godt forslag med Logitech UE 6000 Evil-Duck :) Men når jeg kunne få noen billigere går jeg for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...