Gå til innhold

trenger råd skal ha tv og hjemme kino annlegg


Anbefalte innlegg

trenger litt råd har fått i oppgave av en venninne å handle for henne hun skal ha en wide screen tv, hjemme kino annlegg, dvd og microbølge ovn. det er satt en max grense på 10000 kr på dette kjøpet. eg vil prioritere å bruke mest penger på annlegget i og med at det er der eg er å fester, hun ser dessuten ikke så mye på tv og film alikevel. hunn snakket om stor tv regner med hun mente 32" noen som har noen meninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

billigste 32" widescreentv'en jeg har hørt om er en til 5000,- på elkøp men det var tilbud for en stund siden!

har og sett en del sånne hjemmekinoanlegg med 5 sattelitthøytalere og sub, dvdog forsterker i ett! pris ca. 2500-3500,-!

elkjøp hadde og en mikrobølgeovn til 500,- for en stund siden!

 

men om du skal ha ett bra anlegg og en ok dvdspiller som også skal brukes til til cd spiller anntar jeg så hørres dette ut som en umulig oppgave...

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt en titt i lyd og bilde jeg. Og litt på Hifi klubben.

En subb til 2500kr (selvbygg) er ikke noe gale når L&B gir den 8(!!).

Satelittene er der hvor de billige datahøytalerne og de billige sorrund settene streiker totalt. Ville ha gått for noen som også kunne spille de lave mellomtonenehøye bassfrekvensene.

 

Men 10.000kr er litt lite hvis du skal ha noe spiller skjorta på fester ,men siden subben er så billig så har du råd til et fint anlegg for 7500kr. (forutsatt at du dropper TV i første omgang)

Lenke til kommentar
Jeg ville tatt en titt i lyd og bilde jeg. Og litt på Hifi klubben.

En subb til 2500kr (selvbygg) er ikke noe gale når L&B gir den 8(!!).

Satelittene er der hvor de billige datahøytalerne og de billige sorrund settene streiker totalt. Ville ha gått for noen som også kunne spille de lave mellomtonenehøye bassfrekvensene.

 

Men 10.000kr er litt lite hvis du skal ha noe spiller skjorta på fester ,men siden subben er så billig så har du råd til et fint anlegg for 7500kr. (forutsatt at du dropper TV i første omgang)

 

om han dropper tv'en... ok! men hva med DVD og microen da?

tipper hu dama har lyst på litt mer en 1/4! da ville jeg heller kjøpt en ok tv til 500,- og eit anlegg til 5000,- og ventet med DVD og micro.... elns

Lenke til kommentar

Ville valgt den billigste Microen jeg hadde funnet og brukt en rimelig gammel tv eller ha kjøpt en 28" til 2500-3000kr. Og brukt 7000kr på anlegg. Lyd er mye viktigere en bilde på hjemmekino imo.

 

DVDspiller vet jeg ikke hva slags krav han har ,men iflg lyd og bilde må man opp i et par tusinger før spillerne blir brukbare. Selv ser jeg ikke forskjell på en 1500kr og 3000kr spiller ,men har bare en 28" som kostet 6000kr for 3år siden. Grei TV ,men ikke mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...