Gå til innhold

Skal hjelpe en kompis med å kjøpe PC, Hvilken skjerm? :)


Anbefalte innlegg

Heisann en klassekamerat av meg skal få seg en Pc til 15K han har vært en ps3 gamer så si alltid, men har vært gira på Gamer Pc, Så skulle bygge for han samt installere win7 ultimate (har en crack liggende rundt) men han spurte om jeg ville ha penger, Men er det frekt? Skal bygge Pc`en, Installere win7 Java, google chrome, Steam osv, og hjelpe å bestiille :) men hvilken skjerm? har nå funnet denne https://www.komplett.no/samsung-24-led-syncmaster-ls24c45kbsv/768022 Men lurte på om det er vits med denne?https://www.komplett.no/philips-24-led-242g5djeb00/783775

Nå får han et 290 fra ASUS. men er det nødvendig med 120hz? Han er jo vant med ps3 grafikk, Så tror ikke han merke forskjell.

 

EDIT: Her er listen jeg har lagt frem https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1367441&su=31219D33-7FF9-4837-82DE-16F8EEE6C29F

 

Han trenger absolutt alt :) Os har jeg jo som sagt :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC gaming så ville jeg helt klart valgt en 120Hz skjerm,spesielt til fps spill,enorm forskjell fra 60Hz enorm.

Lettere å treffe fiender,mindre tearing for og nevne noen av fordelene,spille fps på 60Hz på 128tick i fks CS:GO har lite for seg,nei gå for en 120Hz skjerm.

Du burde få noen kroner for jobben synes jeg,en 500lapp for å sette alt sammen og installere ting synes jeg er helt rimelig å be av han.

Han spurte til og med deg om du skulle ha noe for jobben,bra av han å gjøre,ikke morro og jobbe gratis selv om det er en kompis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PC gaming så ville jeg helt klart valgt en 120Hz skjerm,spesielt til fps spill,enorm forskjell fra 60Hz enorm.

Lettere å treffe fiender,mindre tearing for og nevne noen av fordelene,spille fps på 60Hz på 128tick i fks CS:GO har lite for seg,nei gå for en 120Hz skjerm.

Du burde få noen kroner for jobben synes jeg,en 500lapp for å sette alt sammen og installere ting synes jeg er helt rimelig å be av han.

Han spurte til og med deg om du skulle ha noe for jobben,bra av han å gjøre,ikke morro og jobbe gratis selv om det er en kompis.

Jo da kjører vi på med det :) Så resten av listen greit ut? :)

Lenke til kommentar

Et kjapt søk viser at det fort blir noen hundringser å spare på å hente det hos netonnet.no

 

edit: er en cracket versjon av Windows noe å satse på når du skal bygge en maskin for andre? jeg tenker som så at han neppe er så kyndig som deg. og hvem vet, til neste år kan han ha flyttet til andre enden av landet og da blir det vanskeligere å gi ham support.

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar

Et kjapt søk viser at det fort blir noen hundringser å spare på å hente det hos netonnet.no

 

edit: er en cracket versjon av Windows noe å satse på når du skal bygge en maskin for andre? jeg tenker som så at han neppe er så kyndig som deg. og hvem vet, til neste år kan han ha flyttet til andre enden av landet og da blir det vanskeligere å gi ham support.

Den cracken er blitt brukt i ca 3-4år nå :) De ble fjernet fort fra nettet :)

Tips: Denne siden sparer deg litt tid når du skal sette opp maskinen.

Tusen Takk :) skal selv installere win8.1 pro (har win8 pro) Så satser også på dette verktøyet; Sparer MASSE tid :)

Et kjapt søk viser at det fort blir noen hundringser å spare på å hente det hos netonnet.no

 

edit: er en cracket versjon av Windows noe å satse på når du skal bygge en maskin for andre? jeg tenker som så at han neppe er så kyndig som deg. og hvem vet, til neste år kan han ha flyttet til andre enden av landet og da blir det vanskeligere å gi ham support.

Skal sjekke selv :) Takker for tipest :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...