Gå til innhold

[Løst] Skal ha oppkjøring til onsdag:) ønsk meg lykke til og gjerne kom med noen tips :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta at kjørelæreren gjør en totalvurdering. Virker du trygg? Er du oppmerksom nok? Har du gode holdninger i trafikken? I tillegg bør du holde deg på veien, selvfølgelig!

 

Husk at dette ikke bare er en test! Du kjører på ordentlig og har et reelt ansvar for andre mennesker. Du skal vise kjørelæreren at du har holdninger og kompetanse nok til å utøve dette ansvaret når du kjører.

 

Det aller viktigste er nok at du kjører på en måte som ikke utsetter deg selv eller andre for fare.

Lenke til kommentar

Ja jeg føler jeg er oppmerksom nok i trafikken og klarer og Gjøre det ordentlig kjøre læreren min sier jeg kjører kjempe bra og sånn men skal virkelig skjerpe meg i morgen huske alt jeg har lært ha god trafikk flyt huske blind sona høyre regelen vike plikten forgjengere små barn i veien osv .. skriver her i morgen om hvordan det fikk forhåpentligvis går det kjempe fint . Er ikke nervøs merker ikke mye av det så skal gi mitt beste :).

Lenke til kommentar

Ja jeg føler jeg er oppmerksom nok i trafikken og klarer og Gjøre det ordentlig kjøre læreren min sier jeg kjører kjempe bra og sånn men skal virkelig skjerpe meg i morgen huske alt jeg har lært ha god trafikk flyt huske blind sona høyre regelen vike plikten forgjengere små barn i veien osv .. skriver her i morgen om hvordan det fikk forhåpentligvis går det kjempe fint . Er ikke nervøs merker ikke mye av det så skal gi mitt beste :).

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...