lion33 Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år.
Isbilen Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 Feriepenger er (minst) 10.2 % av det du tjente i fjor. Du får dem enten du tar ferie eller ikke. 1
lion33 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Skrevet 14. mars 2014 Feriepenger er (minst) 10.2 % av det du tjente i fjor. Du får dem enten du tar ferie eller ikke. Takk for svar
Salvesen. Skrevet 15. mars 2014 Skrevet 15. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Har du 5 uker ferie skal du ha 12%
lion33 Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Skrevet 16. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Har du 5 uker ferie skal du ha 12% forresten når får jeg feriepengene ?
Salvesen. Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Har du 5 uker ferie skal du ha 12% forresten når får jeg feriepengene ? Det må du sjekke med din arbeidsgiver, men normalt er det vell mai/juni
Windoge Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Har du 5 uker ferie skal du ha 12% forresten når får jeg feriepengene ? Sjekk med arbeidsgiver. Jeg får feriepengene mine når jeg søker ferie, uansett når det måtte være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå