Gå til innhold

[Løst] Hjelp angående finn.no salg


Anbefalte innlegg

Takker utrolig mye for rask hjelp, har seg nå sånn at jeg la ut ps3 + xbox 360 +++ spill osv på finn.no idag tidlig, iløpet av dagen har jeg fått merkelig henvendelser fra folk som vil ha den sendt til nigeria for en venn osv.

 

Dette virker sykt bogus i mine øyne men de bruker paypal osv, selvom dette havnet i junk folderen min så tror dette er en scam men her er noen printscreens av emailene så dere kan se hele saken.

 

 

post-233326-0-45914900-1394806241_thumb.png

post-233326-0-54425900-1394806247_thumb.png

post-233326-0-46600000-1394806253_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo ingen tvil i at dette er scam?

Hvorfor vil noen fra Nigeria eller Luxembourg kjøpe en PS3 eller Xbox fra deg? Det vi selger våre konsoller brukt for er jo nesten hva de betaler for en ny konsoll i sitt eget land.

Og tenk på fraktkostnadene, som vil være skyhøye.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Er jo ingen tvil i at dette er scam?

Hvorfor vil noen fra Nigeria eller Luxembourg kjøpe en PS3 eller Xbox fra deg? Det vi selger våre konsoller brukt for er jo nesten hva de betaler for en ny konsoll i sitt eget land.

Og tenk på fraktkostnadene, som vil være skyhøye.

Bedre føre var en etter snar så derfor jeg bare spør.

 

Blir jo litt satt ut selv men ja, tvilsomt at jeg gidder å sende noe nå.

Lenke til kommentar

Mailen kommer jo ikke fra PayPal heller om du ser nærmere etter, så den bekreftelsen du har fått er en forfalskning. Et kjapt Google søk på avsender mailen, gir følgende treff:

 

[email protected]

 

http://nuka.blogg.no/1383829797_svindelforsk.html

 

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100519195927AAj5GJA

La merke til det selv men orket ikke digge så dypt, også reagerte jeg på at den havner i spam. Som om paypal spammer folk og sendre masse søppel. Takker for hjelpen, en mod kan slette denne nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...