AfterGlow Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Se den fascinerende videoen.Her flyr pelikanen med et GoPro-kamera på nebbet
Kakemann Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Artig. Hadde tenkt å kjøpe meg quadcopter til GoProen, men dette er jo en mye morsommere løsning.
ATWindsor Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Artig. Hadde tenkt å kjøpe meg quadcopter til GoProen, men dette er jo en mye morsommere løsning. Så nå ditcher du kopteret og satser på å finne skadde fugler du kan trene opp og lime kamera til nebbet på? AtW 1
Trondster Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Så nå ditcher du kopteret og satser på å finne skadde fugler du kan trene opp og lime kamera til nebbet på? R-O-F-L!!
Kakemann Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Artig. Hadde tenkt å kjøpe meg quadcopter til GoProen, men dette er jo en mye morsommere løsning. Så nå ditcher du kopteret og satser på å finne skadde fugler du kan trene opp og lime kamera til nebbet på? AtW Egentlig hadde jeg tenkt å bare kjøpe en pelikan, og evt. trene den opp. Forferdelig mye arbeid å måtte finne nye fugler hele tiden. Noen som vet hvor man får kjøpt pelikaner?
kyrsjo Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Er det dette man kaller fugleperspektiv? *badom-psssh* 1
Jod-R Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Artig. Hadde tenkt å kjøpe meg quadcopter til GoProen, men dette er jo en mye morsommere løsning. Så nå ditcher du kopteret og satser på å finne skadde fugler du kan trene opp og lime kamera til nebbet på? AtW Egentlig hadde jeg tenkt å bare kjøpe en pelikan, og evt. trene den opp. Forferdelig mye arbeid å måtte finne nye fugler hele tiden. Noen som vet hvor man får kjøpt pelikaner? Du får ta kontakt med http://www.ballardsportaircraft.com/pages/bsa_home.html så skal du ikke se om at du får din egen pelican
Mr. Sanders Skrevet 9. mars 2014 Skrevet 9. mars 2014 @ Kakemann: Kjøpte et par pelikaner på eBay av selger IsThisForReal74. Han sender til Norge. Frakten er på en måte gratis. Stilig video.
Anbefalte innlegg