MRGT Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Var da på et LAN i vinterferien, og observerte denne maskinen. Noen som vet hvilket kabinett det er? Og hvordan får man slikt glass/plastikk panel på siden? Beklager for uklart bilde; http://i.imgur.com/ZN5SRrV.jpg Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Corsair Air 540? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Er Air 540 så høyt da? Synes nesten det ser ut som et NZXT kabinett med modda sidedør Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Corsair Air 540? Som Rudi sa, jeg tror dessverre ikke at det var så lavt å tykt. Men godt forslag! Er Air 540 så høyt da? Synes nesten det ser ut som et NZXT kabinett med modda sidedør Er det mulig å installere et slikt vindu på en Fractal Design Define R4 Black Pearl? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Corsair Air 540? Som Rudi sa, jeg tror dessverre ikke at det var så lavt å tykt. Men godt forslag! Er Air 540 så høyt da? Synes nesten det ser ut som et NZXT kabinett med modda sidedør Er det mulig å installere et slikt vindu på en Fractal Design Define R4 Black Pearl? Er vell kanskje sant det, er litt vanskelig å se tykkelsen av kabinettet på bilde Du har kjøpt R4 uten sidepanel med vindu? https://www.komplett.no/fractal-design-side-panel-sort/765260 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Svært vanskelig å tyde, da det ser ut som 90 % av alle kabinetter der ute. I tillegg så er det ikke SÅ uvanlig at folk på LAN er egne modda ting, som gjør det hele helt umulig å gjette. Du har jo i praksis bare et bilde som viser noe innmat. Kabinettet er jo ikke mulig å se overhode. Og hvordan får man slikt glass/plastikk panel på siden? - Du kan kjøpe et kabinett med vindu i siden. Som du finner over alt. - Du kan se om det selges som tilbehør til kabinettet du har fra før. - Du kan kutte et hull av ønsket størrelse og rett og slett lime/skru på plass en plastikkplate. Tar ikke lange tiden, og koster svært lite (2-300kr på biltema for en stor plate med akryl-plast). Edit: Eneste detaljen jeg finner er at det står "...ACE" på vinduet. Mulig det er en "N" eller "M" før det også. Altså "MACE" eller kanskje "MENACE", eller noe i den duren. Øker sannsynligheten for at det er noe custom greier, med mindre noen andre har hørt om et slikt merke. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Det står "fatlace". Lenke til kommentar
.rL Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Enig med Rudi. Ser ut som NZXT Phantom 820 med modda sidedør. Legger spesielt merke til det "vinkla" dekselet over HDD-bayen. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Har dere en bra / oppdatert tutorial på hvordan man får installert et slikt sidepanel? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Har dere en bra / oppdatert tutorial på hvordan man får installert et slikt sidepanel? ? Altså en guide for hvordan man åpner døra i kabinettet og bytter den ut med det nye panelet? Eller tenker du guide på å skjære ut et hull for deretter å sette inn akrylplast? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg syns det ligner på et NZXT Phantom? Et av big tower kassene muligens? Den fronten har jeg i hvertfall sett før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå