Gå til innhold

Amerikansk Netflix


Alfrid

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha tilgang til netflix usa versjon, da de har mye strre bibliotek enn Norge. Når jeg forsøker med vpn, får jeg bare "404 - forbidden" og kommer ikke inn på netflix i det hele tatt.

 

Jeg har også installert media hint som en extension i firefox og chrome, men får ikke til netflix da heller.

 

Har netflix gjort det umulig å logge inn med vpn?

 

Jeg har googlet, men finner ingen nye emner om temaet. noen som vet?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på nettbrettet bruker jeg hotspot shield og hideman, kommer ikke inn på verken .no eller .com netflix.

 

på ubuntu bruker jeg kun media hint, uten vpn ja.. du er inne på noe der. Men på ubuntu, om jeg disabler utvidelsen\tillegget media hint, kommer jeg rett inn på netflix, kun .no dog. Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar

Sitter å ser på Sons of Anarchy sesong 5 nå på Netflix USA kontoen via VPN og det har fungert fint i ett år nå. Så det er vel noe du gjør feil med VPN løsningen din eller Media hint (som jeg egentlig ikke vet hva er).

 

Løsningen er vel bare å skaffe deg en "normal" VPN løsning, logge på en USA server, og så er du i gang. Eller, først må du jo skaffe deg en Netflix USA konto da, og det er ikke bare bare. Lykke til.

Lenke til kommentar

ok, skal se på det. åssen vpn løsning har du valgt? eg vil tro at får jeg en pålitelig vpn, kan jeg også registrere konto i usa. mens vi er inne på det, åssen linje bør jeg ha for dette? jeg sitter idag på men 2\2mbit linje. det blir kanskje stusselig?

 

bør jeg betale for et vpn?

Lenke til kommentar

Ser ut som den Mediahint siden er nede, kommer ikke inn på den i alle fall. Så kanskje problemet ligger der.

Ser at det er andre tråder fra tidligere om at Mediahint er nede.

 

2 mbit er nok i minste laget ja. Eller faktisk, jeg vet det er det, for det er samme hastighet noen bekjente har (type nesten 3 mbit) og der hakker bildet nesten hele tiden når de ser på Netflix.

Men du skal ikke opp i mer enn ca 6-10 mbit før du kan se HD kvalitet fra Netflix.

 

Hvilken VPN løsning?

Jeg bruker Astrill, men akkurat det siste døgnet har de har hatt store problemer med noen servere og nettsiden er nede. Den kommer opp igjen i løpet av noen timer, men ikke det beste tidspunktet å reklamere for en tjeneste du ikke får opp nå.

 

Med så lav linjehastighet som du har, så er vel de fleste VPN løsninger f.eks nevnt her på forumet/hardware (bare å søke) greie nok. Når du ev. får deg 100 mbit linje som det jeg har, er vel Astrill nesten eneste alternativ for max hastighet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har Nå fått meg 25/25 linje, men alikevel er d ikke god kvalitet på netflix. Det blir ofte kornete, ser det særlig godt på skriften på intro og avslutning. Det er både med og uten vpn. Nrk nettv er knallbra kvalitet.

 

Er det noen med samme problem som har løst det?

Lenke til kommentar

Jeg bruker noe som heter 'hola' når jeg ser på den amerikanske nettflixen. Setter jeg den i off modus og velger norge, får jeg det begrensede innholdet til norge, men ikke noe kvalitetsforskjell å spore. Ex sons of anarchy er vel ihvertfall i 720p, eller dvd kvalitet? Som mediacenter bruker jeg en googletv boks med 4 kjerners prosessor 4gb minne og android 4.2

 

Se bilde under. Dette er på den norske. Det er ikke godt nok, og jeg skal ha linje som holder i massevis nå..

 

post-182444-0-94993800-1395485963_thumb.png

Endret av Alfrid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...