Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Grazax = erfaringer?


Kiiips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Grazax selv. Er 4 mnd inn i en 3 års vaksineringsplan. Hadde bare lett kløe i 1-2 dager ved oppstart ellers ingenting.

 

Dog bør du være obs på at dersom du glemmer å ta en smeltetabellet kan du oppleve samme reaksjon som du evt fikk under oppstart. Skal sies at det ikke er farlig å glemme å ta den. Eneste som skjer er at vaksinasjonen tar litt lenger tid.

 

Husk bare på at all vaksinering ikke alltid vil fjerne allergi permanent. Noen opplever tilbakefall noen år etter avsluttet vaksinering.

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Gutt 11 år gammel, ferdig med 3 års tabletter nå, han har hatt langsom bedring de 2 første somrene, nå 3. sommeren er han symptomfri. Som lege og morfar har jeg fulgt ham tett i disse årene. Før behandlingen var han virkelig ille plaget i øyne og slimhinner, han hadde betydelige pustevansker og ble fra-løpt av alle de andre på fotball-laget, det forstyrret søvn og skolegang. I dag er han helt symptomfri. Fantastisk effekt. Fins der et register for registrering av slikt? Etterlyses herved! Mvh Jan Roar Orlin 

Lenke til kommentar

Brukt grazax tablett ca 1.5 år her. Vanskelig å si om det har noen effekt enda, får vel snart se. I fjor sommer gikk jeg på vanlig allergimedisin som øyedråper og nesespray også, som funket 100 % for min del. Det er ingen fasit for om en slik behandling vil funke for deg. Som sykepleier sa, kan du bli helt kurert. Du kan bli litt kurert, eller kanskje hjelper det ikke i hele tatt. Derfor er det dumt å spørre andre om det hadde effekt for dem, fordi det er så individuelt for hver enkelt person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...