Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hai alle sammen.

 

Vet ikke om dette blir ansett som reklame men prøver fordet. Regner med at admin fjerner det hvis det ikke passer inn her.

 

Jeg har Lagd en ny webside www.onlinhjelp.com.

Mål å hensikt med siden er å hjelpe nye og avanserte brukere med div tips når det gjelder data/programmer.

 

Lurte derfor på om det er noen har som kan tenke seg å skrive noen innlegg i ny og ne :-) Innleggene vil bli registrert på deres navn og registrering kan gjøres fra hovedsiden.

 

Jeg vil selvfølgelig sjekke om innholdet kan legges ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra design. Jeg likte spesielt fargevalget. Men hvorfor er alle så opptatt av å vise Ip'en til den besøkende?

 

EDIT: Nå som jeg så litt bedre på siden din fant jeg en del skrivefeil som du bør rette opp i. Ingen webmaster med respekt for seg selv har så masse skrivefeil :wink:

Lenke til kommentar

Sikkert en lur ide det der men skriv i det minste riktig.

 

Se blant annet under tips og triks og bruksanvisning til "Raskere START meny"

 

Ellers skaff deg en ordentlig header og fjern "Din ip er:" ingen vits...

Hadde også laget meg en standar størrelse på bildene som skal stå som forklaring til forskjellige temaer under hovedsiden

 

Ellers en grei side, behagelig fargevalg :)

Lenke til kommentar

Tja..

 

Du burde kanskje bytte font, eller sette opp størrelsen. Så burde du fjerne "Din IP er"- og kanskje sette inn antall besøkende eller noe.

 

hvis det kommer to til nyheter, vil da disse nyhetene fylle ut boksen på forsiden? Nå ser det ut som om det er plass til to til nedenfor...

 

Fargevalget til kalenderen burde kanskje revurderes og mer "innhold" i topp-banneret burde legges til :)

 

Ser nå at alle disse hvite firkantene i tabelet ikke fyller ut hele i høyden, Kanskje du burde vurdere det?

 

Og hva er vitsen med kalenderen, altså når du klikker på den og kan se hva som skjer i dag?

Lenke til kommentar

Heh, så ikke det selv heller. Regnet med at når den lå her ville han ha kritikk. Hvis du vil ha folk til siden blir Internett og Nettverk kanskje det beste, med iogmed at det er reklame for et annet nettsted ville den nok bli stengt raskt. Men, for all del, følg gjerne tipsene mine :)

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

Takk for alle gode tips.

Ja burde kanskje brukt stavekontroll når jeg legger ut artiklene etc.

Har lagt mye arbeid bak koden men ikke så mye innleggene :p

Har ikke hatt særlig tid de fleste nyhetene tipsene har jeg skrevet når jeg har sittet på jobb. Under mye press og kunder/mas:)

 

Det var derfor jeg bla ba om hjelp om det er noen som kunne tenke seg å skrive noen artikler eller tips triks etc.

 

Skal prøve å se litt på idene dere kommer med her.

 

Grunnen til at jeg spurte om det var noen som ville skrive en artikkel i ny å ne var vel fordi det er masse oppegådende mennesker her som har mye peil på pc.

Lenke til kommentar

Foresten til dere som mener jeg burde gjøre noe med fonten?

Har dere noen gode tips. Er faktisk litt enig i at den må gjøres om :)

 

Legger ved et utsnitt av css

 

body,td,tr,p, div { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; }

h4 { color: #313131; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; font-weight: bold; }

h5 { color: #313131; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; font-weight: bold; }

h6 { color: #313131; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 16px; font-weight: bold; }

Lenke til kommentar

Legger ved det jeg mener:

 

  • * Velg en større skrift. To forskjellige skriftstørrelser kanskje:

En stor for menyvalgene og en mindre for artikklene.

 

* Når det gjelder font fargen ville jeg kanskje har prøvd en litt roligere farge

 

* Bakgrunnsfargen på siden bør ikke være den samme som inni rammen.

En grå bakgrunn kan være fin. feks #dddddd

 

* Regner med at banneren ikke er helt ferdig :)

Du kan jo ivertfall tenke over det jeg har skrevet. Det er jo trossalt bare det inntrykket jeg har fått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...