ancalagon Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 hver gang jeg slår på pcen, og spiller counter strike, skjer det noe rart... jeg får EXTREMT mye ping latency, opptil 500- 100000000... choke: 100 loss: 30... og når dette har fåregått en stund, kommer den en blå beskjed jeg ikke får lest fordi pcen restarter 0,3 sekund etter jeg ser den.... jeg klokket pcen ned igjen til det vanlige, tenkte det var grunnen ( for varmt ) men det var det ikke... rare er at dette skjer ikke på LAN med router eller switch.... kun med isdn.... det er et gammelt kort, men har det noe å si? fins det nye drivere til kortet? obs: dette er KUN med counter strike... skjer ikke med warcraft 3 eller noe... skulle gjerne hatt adsl også... hva slags adsl er "best"? (hastighet,pris,sikkerhet) på forhånd takk for all hjelp
ancalagon Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Skrevet 9. oktober 2003 ingen som vet noe som helst om dette?? vet det er rart..... har aldri skjedd før heller... men det hele begynnte etter jeg fikk microsoft xp professional.
Blib Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Beste bredbånd er forresten enten Tele2, billigst, eller NGT. Jeg syn du burde være såpass snill med deg selv og kvitte deg med ISDN
Mr.Devil Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 For det første, bumping etter 9 min er unødvendig. Grunnen til at det skjer i cs er noe med commandoen i consolen. Vet ikke akkurat hvilke så det får de som spiller cs gi deg. Angående bredbåndet ville jeg satset på NGT.
kyrsjo Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 CS@ISDN er ikke noe problem, med mindre det er du som betaler telefonregningen
klo Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Prøv disse kommandoene i console. rate "5500" cl_updaterate "30" cl_cmdrate "30" var noe slik jeg brukte når jeg hadde isdn. jo lavere tall desto mindre bandbredde eller noe slikt er ikke helt sikker..
ancalagon Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Skrevet 9. oktober 2003 jeg kan si så pass at det har ikkeno med rates å gjøre. jeg har /rate 7500 cl_updaterate 35 cl_cmdrate 35 . jeg trenger også en ny pc. koste hva d koste vil. er lei av en pentium 3 ! og SD ram. trenger noe bedre. har ca 10 000 i cash som jeg er villig til å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå