Gå til innhold

Medion laptop 2.4celly(elkjøp)


zemtex

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Lurte på om det er noen som har prøvd/kjøpt denne laptopen hos elkjøp(8995,-)? På nettsidene til elkjøp står det at max oppløsning er 1024x768, på en 15".. Burde den ikke større høyere??? Dessuten står det "?" under iR port. Noen som kan bekrefte om den har det eller ikke...

 

MVH ZemteX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fint om folk kan vedlegge kravspesifikasjon eller en link til produktet det blir referert til for rask og objektiv tilbakemelding.

 

Jeg regner med at du noenlunde vet hva du går til når du kjøper Medion. Da tenker jeg at det er en rimelig maskin som trolig vil bli solgt rimelig av alle forhandlere (Elkjop, SIBA..).

 

Selve prosessorytelsen er bra. Ellers er det bare 128kB cache og selv om det er et grafikkort fra SiS, er det fint at det er 64 MB VRAM.

 

Det jeg savner er opplysninger om batteriets levetid. Der bør du snakke med forhandleren. Regner med at batteriet avleder strøm i opptil 3t.

Lenke til kommentar
Hei...

 

Lurte på om det er noen som har prøvd/kjøpt denne laptopen hos elkjøp(8995,-)? På nettsidene til elkjøp står det at max oppløsning er 1024x768, på en 15".. Burde den ikke større høyere??? Dessuten står det "?" under iR port. Noen som kan bekrefte om den har det eller ikke...

 

MVH ZemteX

 

Den har verken IR eller PCMCIA såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Den har verken IR eller PCMCIA såvidt jeg husker.

 

W00t! Da er jo den ganske uaktuell.. Bestilte bærbar på Elkjøp for 2mnd siden.. Toshiba 2.0Ghz. Skulle få den medion maksinen til 6995,-.. men har den ikke PCMCIA, er det litt kjipt, siden jeg har kjøpt Wlan for lenge siden. PCMCIA kortet ligger her i pulten å venter :S Burde ha iR også syns eg!

 

NEI.. jeg må jeg tydeligvis trappe opp på Elkjøp å fortell dem noen sannehetens ord!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...