Gå til innhold

Ny gaming-laptop


Anbefalte innlegg

Er lei av å drasse med meg den stasjonære til venner osv. så er på jakt etter en grei gaming-laptop.

Tittet litt på denne. Den var på tilbud til 10k her om dagen så burde kanskje slått til da, men var ikke sikker på om det var et godt kjøp.

Hvilken laptop er den beste til 10k?

Endret av FisHNorway
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Multicom maskinene eller ASUS Gamer maskinene. Bla den serien som du linket til i førstepost er en maskinserie som jeg har hatt selv og som jeg sterkt kan anbefale til andre! :) Multicom maskinene har jeg ikke så ille mye erfaring med når det gjelder bruk, kvalitet og lignende, men i forhold til maskinvare så ser det ut som om du får masse maskinvare for en rimelig penge. ASUS har derimot en grei maskinvare i forhold til pengene, men også en meget god kvalitet på maskinene sine.

 

Det sikreste jeg kan anbefale nå da er ASUS maskinen av den samme serie som du selv linket til i førstepost. Multicom maskinene er jeg litt skeptisk til med tanke på kvalitet... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Multicom maskinene eller ASUS Gamer maskinene. Bla den serien som du linket til i førstepost er en maskinserie som jeg har hatt selv og som jeg sterkt kan anbefale til andre! :) Multicom maskinene har jeg ikke så ille mye erfaring med når det gjelder bruk, kvalitet og lignende, men i forhold til maskinvare så ser det ut som om du får masse maskinvare for en rimelig penge. ASUS har derimot en grei maskinvare i forhold til pengene, men også en meget god kvalitet på maskinene sine.

 

Det sikreste jeg kan anbefale nå da er ASUS maskinen av den samme serie som du selv linket til i førstepost. Multicom maskinene er jeg litt skeptisk til med tanke på kvalitet... :)

 

 

Fikk også best inntrykk av den serien jeg linket til i førstepost mtp. kvalitet osv.

Dumt den ikke er på tilbud lengre :-(. Takk for svar!

Endret av FisHNorway
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...