Gå til innhold

Lærling Statoil 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

1 år 4,25 i snitt (3 dager og 4 timer fravær). Omgangssyken og tannlege.

2 år 5 i snitt (0 timer fravær).

3 år 5 i snitt (0 timer fravær). (1. termin)

Gode attester.

Men søker fra Østfold så spørs om det blir noe :p

Supert! :) det burde være nok til å få komme på intervju :)

 

Læreren min sa at det ikke var noe vits å prøve å søke engang siden jeg bor i Østfold. Og de har aldri tatt inn fra lærlinger herfra siden han startet (10 år siden). Hadde vært veldig artig å motbevist han :)

 

Det var jo en motiverende lærer... NOT! haha! :) men ja! :D håper du får overrasket læreren din da! :)

 

Du kan jo prøve å ringe Statoil sentralbord og høre med dem :)

Tlf sentralbord : 51 99 00 00.

Lenke til kommentar

Henger meg på:) venter også på svar på søknad i år. Sist år når vi søkte fikk jeg innkallelse til intervjuet 6 dager etter, men hører de skal fokusere på folk "ikke lokalt" altså jeg er fra Haugesund sååå får nå se hva det blir til i år:D Har hørt me flere og er ingen som har fått enda.. gikk Kjemi prosess :)

Lenke til kommentar

M-lærling:

Jeg har aldri tenkt på pengene jeg da. Det er en veldig lærerik bedrift og være lærling i, med stor fokus på nyutdannede og lære mest mulig. Som vi lærte på skolen så er det jo mest på Statoil at vi faktisk kjenner igjen de ulike tingene. Det merket jeg i hvertfall etter vi var ferdig me utplasseringene:) God fokus på sikkerhet og lære synes jeg er et god grunn til å velge statoil som sin læreplass:)

Lenke til kommentar

M-lærling:

Jeg har aldri tenkt på pengene jeg da. Det er en veldig lærerik bedrift og være lærling i, med stor fokus på nyutdannede og lære mest mulig. Som vi lærte på skolen så er det jo mest på Statoil at vi faktisk kjenner igjen de ulike tingene. Det merket jeg i hvertfall etter vi var ferdig me utplasseringene:) God fokus på sikkerhet og lære synes jeg er et god grunn til å velge statoil som sin læreplass:)

Statoil er nok ikke den plassen man får jobbet mest med utstyret, men som du sier har de et bra opplærings program. Jeg synes måten de vektlegger sikkerhet på er beundringsverdig. Jeg opplever at hver uønsket hendelse blir tatt like alvorlig. Statoil virker også interessert i å bygge på kompetansen til sine arbeidere.

Lenke til kommentar

M-lærling:

Jeg har aldri tenkt på pengene jeg da. Det er en veldig lærerik bedrift og være lærling i, med stor fokus på nyutdannede og lære mest mulig. Som vi lærte på skolen så er det jo mest på Statoil at vi faktisk kjenner igjen de ulike tingene. Det merket jeg i hvertfall etter vi var ferdig me utplasseringene:) God fokus på sikkerhet og lære synes jeg er et god grunn til å velge statoil som sin læreplass:)

 

Nå tjener vell ikke Statoil lærlingene noe mer enn andre lærlinger, foruten de som er så heldig og havne offshore da og da er det jo pga de fantastiske ordningene de har når de er på kurs i "fritiden" :-)

 

Statoil er enormt flinke til å kurse lærlingene kontra andre firma, det er iallefall min erfaring! Så på den måten er det gull verdt å komme innenfor. Man slipper også "dritt" jobbene som kabeltrekk osv. Men dette er også en uting da en faktisk lærer mye av dritt arbeidet også, kanskje ikke så mye faglig da..

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Helt enig der, sikkerheten er ikke å forakta noe jeg ser på som enormt viktig da. Nai du gjør nok ikke like mye selv som andre bedrifter opererer litt mer med, men alikevell lærer man mye.

 

ja offshore er en aen sak, nå har jeg barn da så det var aldri meningen å komme offshore for min del, trives best på land. :) vi får nå se når vi får svar på søknadene, tok litt lengre tid men de har vell litt å sette seg inn i og med så mange søkere:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Henger meg på :) venter også på svar på søknad i år. Sist år når vi søkte fikk jeg innkallelse til intervjuet 6 dager etter, men hører de skal fokusere på folk "ikke lokalt" altså jeg er fra Haugesund sååå får nå se hva det blir til i år:D Har hørt me flere og er ingen som har fått enda.. gikk Kjemi prosess :)

trist du ikke fikk jobb etter intervjuet då.... lyst til å fortelle om karekterer og fravær?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...