Gå til innhold

Lærling Statoil 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vg1 = 3,83 i snitt. 2 dager fravær ( moped kjøretime 1 dag ) ( punktering på bakhjul på moped 1 dag )

 

Vg2 = 4,5 i snitt. 0 dager fravær

 

Vg3 = 5 i snitt. 1 dag fravær (begravelse)

 

Har vert utplassert i Hammerfest LNG 3 uker, siste dag idag.

 

bor i Nordland

Bra jobbet! :) Heldig som hadde muligheten til å være utplassert der ;) Oppretta selv en ny lærling bedrift for skolen nå som jeg har vært utplassert på Goodtech Solutions. Så hvis det ikke blir noe Statoil så er Goodtech Solutions et veldig bra å "falle" tilbake på :)

 

Takker :) jaa ! :) den var jeg veldig heldig med! :D så bra! :) greit å ha en plan B :)

Lenke til kommentar

Det er bare å gratulere. :-) det kan se ut som om at det er automasjon som kanskje har fått innkalling i dag då, og resten kommer neste uke ? Ikke vet jeg. Hvertfall ikke noen i kjemiprosess som har fått intervju her inne enda virker det som. Bare å krysse fingrene folkens :-)

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg fått innkalling til intervju :)

grattis. de sender vell ut alle invitasjonene på en dag? så ser ikke bra ut for oss andre :-/ når klokken fikk du mail? noen i prosess som har fått innkalling? eller noen andre i det hele tatt?

 

???

 

Fikk svar rundt 13-14 tia idag.

 

De sendte hvertfall ut til industrimekaniker og automasjon da de skreiv litt feil på mitt svar,, men det ordnet dem på :))

Lenke til kommentar

Det er bare å gratulere. :-) det kan se ut som om at det er automasjon som kanskje har fått innkalling i dag då, og resten kommer neste uke ? Ikke vet jeg. Hvertfall ikke noen i kjemiprosess som har fått intervju her inne enda virker det som. Bare å krysse fingrene folkens :-)

Jeg skal på intervju i bodø. Jeg er fra Nordland så det kan hende de bare har sendt ut mail til de som skal til bodø :)

Lenke til kommentar

 

Det er bare å gratulere. :-) det kan se ut som om at det er automasjon som kanskje har fått innkalling i dag då, og resten kommer neste uke ? Ikke vet jeg. Hvertfall ikke noen i kjemiprosess som har fått intervju her inne enda virker det som. Bare å krysse fingrene folkens :-)

Jeg skal på intervju i bodø. Jeg er fra Nordland så det kan hende de bare har sendt ut mail til de som skal til bodø :)

 

Tviler, da jeg skal til Bergen.

Lenke til kommentar

Til dere som fikk intervju. Hva stod det i mailen ? Hva skjer på intervjuet. ? Var avsenderen av mailen en fra statoil personlig ? I fjor var avsender gjennom webrecruiter. Og intervjuet var delt inn i gruppeoppgaver. Derfor jeg spør. Tar sikkert lenger tid å sende personlig mail til alle enn å sende gjennom webrecruiter.

Lenke til kommentar

Til dere som fikk intervju. Hva stod det i mailen ? Hva skjer på intervjuet. ? Var avsenderen av mailen en fra statoil personlig ? I fjor var avsender gjennom webrecruiter. Og intervjuet var delt inn i gruppeoppgaver. Derfor jeg spør. Tar sikkert lenger tid å sende personlig mail til alle enn å sende gjennom webrecruiter.

tror det var en statoil person, ikke noe webrecruiter :)

Lenke til kommentar

Til dere som fikk intervju. Hva stod det i mailen ? Hva skjer på intervjuet. ? Var avsenderen av mailen en fra statoil personlig ? I fjor var avsender gjennom webrecruiter. Og intervjuet var delt inn i gruppeoppgaver. Derfor jeg spør. Tar sikkert lenger tid å sende personlig mail til alle enn å sende gjennom webrecruiter.

Var ikke veldig personlig nei ;) Starter med: "Kjære søker". Navnet mitt ble ikke nevnt en eneste gang i emailen.

 

Men den var ikke gjennom webrecruiter.

 

Dagsplan:

-Oppmøte

-Velkommen

- Gruppeoppgave/intervju.

Endret av Bassebasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...