Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjerne Hotbar i Explorer - inkompetent bruker i en halv time


Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig hva som kan skje bare man låner bort maskinen til et familiemedlem i en halv time. :evil:

 

Dere har kanskje sett det før? Enhver dataeier totalt blottet for kompetanse har denne såkalte "Hotbar". Den gule helveteslinjen i Explorer under andresselinjen som kommer igjen så snart det han blitt skjult og konstant popper opp med reklame.

 

I tillegg til har dette drittet lagt seg på min profil!! Og da må det settes hardt mot hardt. Slike har selvfølgelig ikke uninstallrutiner og å slette manuelt ved å søke dem opp nytter heller ikke da de beskytter seg selv gjennom Windows når de er aktivert. Og kan heller ikke avaktiveres...

 

Altså, jeg trenger en løsning. En løsning som ikke innebærer reinstall av Windows. Dette systemet var helt rent og fullstendig stabilt for en time siden... :(

 

Windows XP forresten... På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller bruk Opera :)

 

Forøvrig så har min (bedre?) halvdel klart å installere HotBar hos meg også for en stund siden. Den HotBar-versjonen hadde faktisk avinstallerings-muligheter som jeg brukte. Har aldri vært plagd siden. Tror faktisk jeg fant den i "Add/Remove programs"-lista ...

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

haha, minner meg om "familiepcen" som står i stua, ALL mulig shitt og dritt på den, snakker om SIRRUP (jeg måtte jo seff rydde opp)

 

INGEN som hadde gjordt noe da, ingen hadde rørt eller lasta ned noe, jeg lo så jeg grein når satt ved middagsbordet og kødda litt rundt på akuratt detta temaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...