Gå til innhold

Esport: Vi starter liga med 40 000 kroner i premiepotten


  

1 482 stemmer

  1. 1. Hvilket spill skal vi arrangere liga i?

    • Battlefield 4 (lagbasert)
      91
    • Counter-Strike: Global Offensive (5 mot 5)
      179
    • Dota 2 (5 mot 5)
      127
    • Hearthstone (1 mot 1)
      30
    • League of Legends (5 mot 5)
      471
    • StarCraft II (1 mot 1)
      497
    • Trackmania 2 (alle mot alle, rundetider)
      19
    • World of Tanks (lagbasert)
      34
    • Annet
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig mener jeg det er nok av turneringer for LOL og DOTA2 osv. (Selvom jeg er tilhenger av dota selv).

Det kunne blitt innteresant med en turnering i smite fra hirez. Eller kanskje chivalry som jeg så nevnt nedenfor.

Alt i alt mener jeg at dette er kjempeflott gjort av dere=) på tide med litt norske turneringer:D

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg det er nok av turneringer for LOL og DOTA2 osv. (Selvom jeg er tilhenger av dota selv).

Det kunne blitt innteresant med en turnering i smite fra hirez. Eller kanskje chivalry som jeg så nevnt nedenfor.

Alt i alt mener jeg at dette er kjempeflott gjort av dere=) på tide med litt norske turneringer:D

 

Problemet med det erlend er at det faktisk må være nok spillere til å fylle en decent turnering. Vet ikke hvor mange norske Smite-lag det finnes.

Lenke til kommentar

 

Personlig mener jeg det er nok av turneringer for LOL og DOTA2 osv. (Selvom jeg er tilhenger av dota selv).

Det kunne blitt innteresant med en turnering i smite fra hirez. Eller kanskje chivalry som jeg så nevnt nedenfor.

Alt i alt mener jeg at dette er kjempeflott gjort av dere=) på tide med litt norske turneringer:D

 

Problemet med det erlend er at det faktisk må være nok spillere til å fylle en decent turnering. Vet ikke hvor mange norske Smite-lag det finnes.

Når det er penger i potten vil ofte mange av spillerne samle seg til lag. Slik jeg ser det kunne de delt opp pengesummen for flere turneringer i flere spill. Jeg har lyst til å se flere mindre spill blomstre.

 

Ps: Det kunne jo vært gøy med en miniturnering i pokemon x/y :-) Noen pengepremie er ikke nødvendig, jeg vil bare kjempe mot folk fra hele landet

Lenke til kommentar

Ser ut som at www.starcraft2.no har virkelig stått på å fått medlemmene sine til å stemme nå som det bare gjennstår et par minutter av votinga. Både progamere som Liquid.Snute og Targa har tweeta om konkurransen, samt reddittråder og poster på sc2 sider som teamliquid, gosugamers og andre forums!

Her har de sannelig mobilisert! :)

Endret av regeay
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ihuga fan av DotA 2, men når jeg ser at løpet er kjørt og en real battle mellom SC2 og LoL er på gang ønsker jeg mer å se en SC2 turnering. Ikke bare fordi DotA 2 - LoL kollisjonen, men fordi det norske SC2 miljøet stiller med mye sterkere kandidater enn alle andre E-sport titler her i Norge. DotA 2 og LoL får nok oppmerksomhet som det er. Go Eiki!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Avstemningen er nå stengt, og etter noen svært spennende timer mandag formiddag endte StarCraft II til slutt opp med flest stemmer.

 

For å stenge avstemningen måtte vi dessverre også stenge tråden. Vi kommer tilbake med en egen artikkel om veien videre så raskt som mulig.

 

Oppdatering: Vi har nå annonsert StarCraft II-ligaen, og kommer tilbake med mer informasjon om gjennomføringen i løpet av uka.

Endret av TST
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...