EspenKolb Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Hei ! Mistenker at jeg har en gåen sikring, men fant ingen i sikringsboksen inni bilen. Noen som vet hvor sikringsboksen i motorrommet er?? Har ikke klart å lokalisere den og føler ikke for å begynne å tippe hvor den er.. Prøvde å lete litt i manualen, men grunnet dårlig tysk kunnskaper fant jeg ingenting ang. motorrom boksen... Hjelp takk
Hèxacôres Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Start med å fortelle oss hva slags bil du har.
EspenKolb Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Skrevet 10. februar 2014 Hoppsan.. Skrev det vist bare i taggen hehe.. Det er en Audi A4 1.9tdi 2008
pcp160 Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Jeg tror ikke det er noen egen sikringsboks i motorrom, men den vanlige sikringsboksen sitter i endegavel av dashbord på A4, Hvis du åpner førerdør helt ser du et relativt stort deksel på enden av dashbord, pleier å være et lite spor til nøkkel/skrutrekker for å få vippet det av. Hvis du har den nye modellen som kom i 08 så har du muligens en sikringsboks i bagasjeromet også, bak et av sidepanelene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå