Gå til innhold

Pris på tattoo ørn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Tenker å ta tatovering av ei ørn på overarmen. Hva tenker dere andre på om jenter og tatoveringer, og er ørn litt "guttete"? :)'Er ikke gammel nok til å ta tattoo enda, men er helt sikker på at ørn skal det bli. Ikke ute etter kommentarer om at tatoveringer er bare tull å tøys, og at det ødlegger kroppen osv..

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket liker ikke majoriteten av jenter tattoveringer, så ja, det er litt guttete ;)

Det er guttere fordi de fleste jenter ikke liker tatoveringer? Med samme logikk er slanger jentete fordi de færreste gutter liker slanger. Hvordan foregikk forresten sjekken din, spurte du de to jentene du kjenner?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Sist jeg sjekket liker ikke majoriteten av jenter tattoveringer, så ja, det er litt guttete ;)

Det er guttere fordi de fleste jenter ikke liker tatoveringer? Med samme logikk er slanger jentete fordi de færreste gutter liker slanger. Hvordan foregikk forresten sjekken din, spurte du de to jentene du kjenner?

 

 

Men det er vel heller motsatt, gutter er slangete fordi de færreste jenter liker slanger. Og det stemmer jo! :D

Lenke til kommentar

Hei!

Tenker å ta tatovering av ei ørn på overarmen. Hva tenker dere andre på om jenter og tatoveringer, og er ørn litt "guttete"? :)'Er ikke gammel nok til å ta tattoo enda, men er helt sikker på at ørn skal det bli. Ikke ute etter kommentarer om at tatoveringer er bare tull å tøys, og at det ødlegger kroppen osv..

Jeg er nå utorlig fan av det og synes tattoveringer på jenter er veldig kult. Blir sånn helt wow hver gang. (Bare ikke det er kors og jesus osv)

Det kommer veldig ann på hva motivet er om det er kult eller ikke, jeg synes ikke tattoveringer på jenter er guttete og heller ikke piercinger på gutter jentete. Elsker begge deler.

 

Men man må være sikker da. Jeg husker for 3 år siden ca ville jeg ha et indianerhodet på skulderbladet og et ørnehode nesten som du sier på overarm/skulder på motsatt side. Men nå er jeg mere mot tribal og sleeve og noe som man kan se lenge på å finne mange små skjulte bilder man overser ved første blikk. Har kjørt meg veldig fast i en tattovering som jeg elsker, tror den kommer til sommeren. Så er glad jeg ikke tok noe sånn indianer osv siden liker det ikke lengre og jeg var uansett for ung til å gjøre det.

 

Men ja, jenter som har tattovering er fint, og huden blir ødelagt når man blir gammel uansett, så mye bedre dekorere den litt ;)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...