Gå til innhold

Enda et studio skal bryne seg på Call of Duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel bedre enn ingenting.

 

Spør de meg kunne de ha skrudd ned på kranen og lansert nytt spill litt skjeldnere. Bare 1,5 års syklus hadde hjulpet, da hadde hvert studio fått 4,5 år på seg. Da snakker vi. :)

 

Men joda, gode nyheter. Bare trist at det tok så lang tid, og at de fortsatt har planer om å melke serien.

 

Alle utviklerene taper på det hvis "alle" skal pøse ut for mange spill, fordi dette fører til at kjøperene kjøper en mindre prosentandel av spillnyhetene og det blir tøffere konkurranse.

 

Skulle hatt en sånn avtale som ulike studier kunne skrive under på, en enighet om at alle bruker mer tid på spillene. Det hadde vært vinn-vinn mener da jeg og de hadde ikke trengt å bekymre seg for at noen utviklere fikk pøst ut dobbelt så mange spill som dem. Og vi som forbrukere kunne kjøpe flere gode spill, isteden for flere dårligere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ingen problemer med ny kampanje hvert år, men de kunne heller laget det som dlc på ett spill som da kunne hett Call of Duty, med felles fler-spiller. Gjerne med egne våpen/perks som følger dlc utgavene. Da hadde man sluppet å måtte kjøpe nytt spill hvert år, men de som er ute etter det "nyeste" kunne kjøpe dette. Sikkert problematisk da spillene strekker seg over så lang tid, men alt kan løses.? Kanskje med forskjellige "moduser" og alle som har grunnspillet får noen våpen som passer i alle.

Endret av FanTa_A
Lenke til kommentar

Det er bare så og så mange måter ei kule kan komme ut av et høl og treffe noe tilfeldig...

 

 

Stemmer... glemte at det kommer jo til nye millioner av folk hvert år... like dumme som de siste... Meg inkludert, 35år siden...

 

det er mye mer med et spill en bare måten kula forlater løpet på.

på BF 3 og BF4 har de lagt inn bane på kula, og hastighet, noe som hjelper litt på spillet

banene og oppdragene der er det ganske mange løsninger som kan ordnes, for og gi spillet en bedre opplevelse.

Samspillet mellom spillerne kan fremmes ganske mye, på BF så er det ikke ofte du ser folk går bort og fikser en tanks eller hjelper en medspiller med ammo/medkit, noe som burde vært en større del av spillet.

 

i mange andre spill har du ikke muligheten til dette en gang..

 

Jeg er spent på hvor langt RSI drar det neste stooore spillet, Star Citizen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...