Gå til innhold

Leseranmeldelse: Rayman Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempeflott anmeldelse. Må si meg helt enig med forfatter, dette spillet oser kvalitet fra start til slutt. Også samboeren som ikke har noe til overs for spilling, fattet umiddelbar interesse da hun fikk tatt en titt.

 

En av de flotteste plattformspillene penger kan kjøpe.

Lenke til kommentar

 

Noen kjenner sin Dostojevskij. :D Rayman føles som mer glitter enn gli, men det er et bra spill likevel.

Har aldri lest, men interessant - hva fikk deg til å tro det?

 

Han var den som gjorde det tallutsagnet (1+1=3 om jeg ikke husker helt feil) populært. Er fra Notes from the Underground/ Opptegnelser fra et kjellerdyp. Fant du på det selv eller er det en slags running joke blant fysikere? :)

Lenke til kommentar

Han var den som gjorde det tallutsagnet (1+1=3 om jeg ikke husker helt feil) populært. Er fra Notes from the Underground/ Opptegnelser fra et kjellerdyp. Fant du på det selv eller er det en slags running joke blant fysikere? :)

Nei, 1+1=3 eller 2+2=5 har vært med meg lenger enn jeg kan huske. Uten at utsagnet for meg har noen betydning i seg selv, det er først i for eksempel slike sammenhenger som dette at det gir mening for meg.

Lenke til kommentar

 

 

Rayman: Legends er det beste todimensjonale platformspillet jeg har spilt noensinne, og en av de mest fornøyelige spillopplevelsene jeg har hatt på lenge.


WORD.

I tillegg kan jeg nevne at det er en fenomenal hit hos guttungen (sen barnehageealder) hjemme og fenger mer enn f.eks Super Mario. Dette spillet er faktisk moro og utfordrende for hele familien :) Endret av Visjoner
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

 

 

Noen kjenner sin Dostojevskij. :D Rayman føles som mer glitter enn gli, men det er et bra spill likevel.

Har aldri lest, men interessant - hva fikk deg til å tro det?

Han var den som gjorde det tallutsagnet (1+1=3 om jeg ikke husker helt feil) populært. Er fra Notes from the Underground/ Opptegnelser fra et kjellerdyp. Fant du på det selv eller er det en slags running joke blant fysikere? :)

"College is where you go to learn that two and two is five, or something." - Dennis Rodman. :p

 

Må si meg enig med anmelder. Har aldri vært noen fan av Rayman selv, men tenkte å gi dette en sjanse på PS4. Etter to timer i strekk med Weekly Challenge (foreløpig halveis oppe på sølv) kan man trygt si dette falt i smak. Har bare så vidt rørt Origins, så å få det beste fra det på kjøpet var en solid bonus jeg ikke var klar over engang. Elsker dette spillet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...