Gå til innhold

Nexus 5 D820 (amerikansk modell med 32GB lagring uten 4G) - noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

God kveld!

 

Nexus 5 har nylig falt noen lapper ned i pris hos Multicom. Men Multicom selger bare amerikask modell i 32gb. 16 blir for lite, må ha 32!
Har per nå tele2 som ikke har 4g nett. Har heller ikke planer om å bytte med det første. Så det at jeg mister 4g blir ikke den største sorgen.

Etter det jeg har forstått er det den eneste forskjellen mellom de to N5 modellen?

 

Har prøvd ut en KitKat rom på min Note 1, noe som falt svær godt i smak. Eneste jeg er litt skeptisk på er kamera og batteritid?
Men det klør i fingra etter å prøve Nexus 5. Eneste annen tenkelige telefon er LG G2.

 

Per dags dato er det ingens som selger "rest of the world" versjonen i Norge med 32gb.
Multicom og ps.no er de eneste som fører N5 820 32gb her til lands. Er det noen som har erfaring fra kjøp fra disse butikkene?

 

Har også mulighet til å få den importert fra USA, men i mine øyne er det 3K ut av vinduet om det er noe feil med telefonen.
Noen med Amerikansk Nexus 5 erfaringer som de har lyst til å dele? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har også mulighet til å få den importert fra USA, men i mine øyne er det 3K ut av vinduet om det er noe feil med telefonen.

Noen med Amerikansk Nexus 5 erfaringer som de har lyst til å dele? :)

Har en amerikansk N5 og har ingen problemer i det hele tatt (annet at jeg selv knuste skjermen men det er en annen deal), da kjøpt ifra Play Store selv.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...