Tullballj Skrevet 27. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2014 Vurderer å bytte til fiber når bindingstiden på mitt abonement går ut i mai. Da har jeg også muligheten for ip-tv. Hvordan fungerer det siste i praksis? Betyr det at jeg kan se på tv uten å betale tv-lisens? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2014 Nei. Du får fortsatt en dekoder som man ofte ellers også må. Eneste forskjellen er at den kobles til hjemmesentralen/routeren som leveres av fiberleverandøren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2014 TV-lisens må du betale når du har en TV som kan motta signaler. Selv om den ikke er tilkoblet, eller du bor et sted uten dekning. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2014 Hvis jeg plomberer tven da slik at jeg bare bruker fiber boksen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2014 Ser du ikke på TV fra fiberboksen? Dersom du har en TV med for eks innebygget DVD-spiller, og får plombert alle innganger, er det mulig du kan slippe unna lisens. Så lenge du har inngang fra som du kan koble til dekoder, PC eller annet, går det neppe. Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 27. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Tuneren i dekoderen er en tuner på lik linje med den i TV-en, og er ikke fritatt fra lisens Endret 27. januar 2014 av Brusglass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå