Gå til innhold

Arctic Silver 5


Anbefalte innlegg

Man kan forhåndsbestille AS5 hos www.netconnection.no/lucys :D

Det står at de får den 20. oktober :woot:

 

Microplex kommer til å selge den så snart den er i deres besittelse. Jeg ville heller ventet til microplex fikk den inn, og kjøpt den mye billigere der.

Microplex har den ikke under "Innkommende" og, jeg vet ikke om det står noe om den i forumet deres, men www.netconnection.no får den inn 20.oktober og de er ikke dyrere enn Microplex, snarere tvert imot! :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmmm..... var det ikke netconection det var så mye oppstyr rund for en stund tilbake? Det var snakk om sjult spamming og en viss daglig leder var logget på forumet her med flere brukernavn og reklamerte sjult for butikken sin.... tar jeg feil eller?

 

Dette tar vi ikke opp i denne tråden, oki? Alle innlegg om dette i denne tråden er fjernet.

Lenke til kommentar
Ikke meningen å rippe opp i gamle sår... :-)

er litt spesielt det emnet der ja...

 

Har ikke noe med det å gjøre - dette er en tråd hvor temaet er vår artikkel om Arctic Silver 5 - og det er det eneste som skal diskuteres her. Det heter ikke "Diskuter artikler (overklokking)" for ingenting. :)

Lenke til kommentar

NORMAL !

 

Men fra spøk til revolver;

AS5 skal komme i tre størrelser, men hos Microplex er det vanskelig å finne ut hvilken størrelse det er. Dersom du leser opp til venstre så ser du at Varenummeret er "AS535G", altså 3.5 gram. Dersom noen fra Microplex leser dette, så hadde jeg anbefalt å skrevet dette i selve produktbeskrivelsen.

Lenke til kommentar

Det er 3,5 gram. Det ser dere av tuben: 12 gram leveres i en stor sprøyteliknende tube, mens 3,5 gram er i den lille grå tuben med samme form som Céramique -tubene.

 

Fra artikkelen:

MSRP i USA er satt til $7,95 for tuben med 3,5 gram og $19,95 for tuben med 12 gram.

 

Ut fra forholdet mellom MSRP og prisen hos MP, skulle da en 12-grams AS-5 -tube koste noe slikt som 200,-. Og tro meg: 12 gram er MYE mer enn du kommer til å trenge på masser av år, med mindre du skifter kjølere ofte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva det vil si eksakt skal jeg ikke uttale meg om, men det skal ikke være nødvendig å skifte kjølepasta på systemer som skal kjøre over lang tid. Nå har vi ikke kunnet teste hva som skjer med et system som kjører i flere år (og det er vel i temmelig uinteressant i våre kretser), men det skal altså ikke være behov for dette.

 

Når det gjelder Céramique kontra AS-5, har vi ikke rukket å se på forskjellene ennå - men det er på TTD-lista :) (TTD = Things To Do)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...