Gå til innhold

deiligst.no skala 1--->10...


sxxxe83

Anbefalte innlegg

Er inne å ser en gang i blant, og legger merke til at altfor mange gir en 10 sånn helt uten videre.. Seriøst en 10 dame, skal være sinnsykt strøken.. er en grunn til at det faktisk er hele skalaen

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

 

ei grei dame er 5.

Når man kommer til 8. så er hu bra... Er dere med, eller er kanskje jeg litt på jordet??

 

10. sinnsykt døds strøken.. og det er ikke mange..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er inne å ser en gang i blant, og legger merke til at altfor mange gir en 10 sånn helt uten videre.. Seriøst en 10 dame, skal være sinnsykt strøken.. er en grunn til at det faktisk er hele skalaen

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

 

ei grei dame er 5.

Når man kommer til 8. så er hu bra... Er dere med, eller er kanskje jeg litt på jordet??

10. sinnsykt døds strøken.. og det er ikke mange..

Jeg mener at 5 er midt i mellom. Verken stygg eller pen. Da blir 6 litt pen, 7 ok pen, 8 ganske pen, 9 en del pen og 10 überpen sånn ca iaffal. For meg. Noe sånt.

 

Apropos det. Ullper er jo überpen da. :)) Sågar fra forumet. Her henger det bare kjekkaser som han. :D

Lenke til kommentar
Syntes du skal holde dette temaet unna hardware.no, da det ikke har noe med hw.no-nettverket å gjøre. Foreslår at du tar det opp på deiligst.no's forum (om det eksisterer)...

 

 

 

Edit: editet litt...

 

Ehhhh.. -------------> OFF TOPIC <--------------

 

Vet ikke jeg men det sier noe der.. Er tross alt mye som IKKE har noe som helst med hw.no nettverket å gjøre, derfor blir det postet i OFF TOPIC.. Er u MED...

Lenke til kommentar
Syntes du skal holde dette temaet unna hardware.no, da det ikke har noe med hw.no-nettverket å gjøre. Foreslår at du tar det opp på deiligst.no's forum (om det eksisterer)...

 

 

 

Edit: editet litt...

 

Ehhhh.. -------------> OFF TOPIC <--------------

 

Vet ikke jeg men det sier noe der.. Er tross alt mye som IKKE har noe som helst med hw.no nettverket å gjøre, derfor blir det postet i OFF TOPIC.. Er u MED...

 

Nei det er jeg ikke... uansett om det er i offtopic har det INGENTING med noen her å gjøre... det er totalt uinterresant! Hold dette til deiligst.no! OffTopic betyr ikke at du kan poste så mye dritt du vil... kun "kvalitetssøppel" er tillat, og dette er IKKE kvalitetssøppel... nå: Er U med?

Lenke til kommentar
Jeg synes dette er på lik linje med mye annet som blir tatt opp. Biler for eksempel.
nå skal du slappe av litt ass :grumpy:

Det er faktisk en bil og motor-del her da. Så de trådene som ligger i off-topic og omhandler bil og motor er faktisk i prinsippet feilpostet :yes:

Og ikke minst, de har de MYE mer kvalitet enn søppel poster da :wink:

 

Edit: hint, hint. Se hvor jeg jobber :D

Lenke til kommentar

Hei. Var inne på den siden du siktet til. Av de første 15 bildene jeg så var det én som fikk en 4-er, to som fikk 3-ere og resten fikk 1-ere.

 

Grunnen til at jeg gav så mange 1-ere var delvis pågrunn at de så ut som horer, men også på grunn av de meningsløse og hjernedøde utsagnene de hadde, og noen også på grunn av navnet.

Gi meg en 10-er ass
Ække jeg sexy, eller?
Få en 10-er a så får du se mer!
De skrev ikke så bra som jeg gjorde der, men hadde ikke særlig lyst å gå inn igjen på siden for å lese igjennom det de IQ-løse skrev.
Lenke til kommentar

Skala 1-10 er litt feil slikt dere måler det egentlig.

 

En jente kan være skala 5 ved første blikk men etter å ha blitt kjent med henne kan den fort gå høyere eller lavere. Merket at noen jenter som er pen nok er plutselig penere fordi hun er så grei og oppfører seg sexy men en pen dame han være skikkelig drittsekk og gå som en mann. Det er så forskjellig egentlig. :shrug:

Lenke til kommentar
Skala 1-10 er litt feil slikt dere måler det egentlig.

 

En jente kan være skala 5 ved første blikk men etter å ha blitt kjent med henne kan den fort gå høyere eller lavere. Merket at noen jenter som er pen nok er plutselig penere fordi hun er så grei og oppfører seg sexy men en pen dame han være skikkelig drittsekk og gå som en mann. Det er så forskjellig egentlig. :shrug:

 

på deiligst.no det går vel mer på hvor p*lbar personen er ved første øyekast...

Lenke til kommentar
Selvsagt ikke, men dette er ikke det DERE skal diskutere. Hold dere til tema dere, og ikke om hardware's partnere eller hvor vidt dette er en god tråd.

Vel, når du, som modertator, diskuterer det, trodde jeg vi også hadde lov.

 

Men ok, jeg synes ikke en tier-jente må være så overmennesklig fin.

Vel, det er litt forskjell på kommentere noe og diskutere noe da.... Desssuten har jeg egentlig ikke noen mening om saken, så litt utenksomt av meg skrev jeg dere nettopp fordi jeg ikke kommer til å ha noen formening om saken.
Lenke til kommentar
Skala 1-10 er litt feil slikt dere måler det egentlig.

 

En jente kan være skala 5 ved første blikk men etter å ha blitt kjent med henne kan den fort gå høyere eller lavere. Merket at noen jenter som er pen nok er plutselig penere fordi hun er så grei og oppfører seg sexy men en pen dame han være skikkelig drittsekk og gå som en mann. Det er så forskjellig egentlig. :shrug:

 

de som er virkelig fine er de som først ikke gjør så stort inntrykk men som blir fineree og finere ettersom du blir kjent me de! Det er de damene som er vedt å ta vare på!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...