Albert Andersson Skrevet 22. januar 2014 Skrevet 22. januar 2014 Hei, Ovidia2. Et interessant og spennende bilde, som er teknisk sett godt utført ! Jeg er litt i tvil når det gjelder perspektivet, men det er godt mulig at den "gamle rønna" har så store skjevheter at det bidrar til å gi et noe feil inntrykk av romopplevelsen. (Eller, - kanskje jeg har uoppdagede synsdefekter ?). Vennlig hilsen Albert. 1
Olav Leistad Hove Skrevet 22. januar 2014 Skrevet 22. januar 2014 Flott montasje med harmoniske farger og jeg føler at hun virkelig er ved rønna ute i skogen. Artig effekt at ryggen er vendt mot kamera men så ser vi ansiktet gjennom speilet. Flott! Hilsen Olav 1
Ovidia2 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Skrevet 22. januar 2014 Tusen takk Albert og Olav!! Hilsen Tove
Ovidia2 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Skrevet 22. januar 2014 Et godt stykke arbeid Mange takk nutini!! Hilsen Tove
Anne Sofie Skrevet 25. januar 2014 Skrevet 25. januar 2014 Dette bildet minner meg om eventyret Om snøhvit. Er det stemoren eller snøhvit som ser seg i speilet og lurer på . Hvem som er vakrest i verden. Fin komposisjon med duse farger. Likte bildet veldig godt.
Anbefalte innlegg