Gå til innhold

Tiger Woods 12 The Masters - Rumpekjørt av EA/Microsoft


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg dette spillet til Xbox 360 for et par uker siden til en meget billig penge.

Grunnen til dette er at jeg ikke er oppdatert på denne serien siden 09 og tenkte at 12 var et godt sted å begynne.

 

Jeg var klar over at EA hadde lagt ved førstedags DLC (Mange obligatoriske baner som gjennomføres i løpet av karrieremodusen. Man kan velge å hoppe over, men da vil man aldri bli "ferdig" med spillet) og jeg var mer enn forberedt på å punge ut for de banene.

 

I starten var alt fryd, gammen og regnbuer. Jeg laget meg en karakterer som øyeblikkelig så ut som han burde blitt plassert på et sirkus og satt i gang med karrieremodusen.

Amatørcupene ble vunnet med glans trass i et noe merkverdig putting system.

Rykker opp et nivå og presterer også veldig godt i neste liga. Fullførere alle målene iog rykker opp enda niva.

PGA Tour, her kommer jeg!

 

Starter bra og vinner de to første cupene, men så skjer det.

Jeg kommer til en cup som inneholder baner man må kjøpe. Jeg går så til Xbox Live Markedsplass for å få kjøpt og lastet ned banene.

Men hva finner jeg? Alle banene, jeg fant alle banene, men det er umulig å få kjøpt noe som helst.

Muligheten for å laste de ned er fjernet!

 

Hva i svarte eselrumpe, tenkte jeg inni meg. Dette må være en feil.

Jeg logger ut av spillet og går til Ekstrainnhold menyen for å manuelt søke opp spillet.

Ordene jeg søker på er "Tiger Woods".

Søkeresultater:

Tiger Woods 11

Tiger Woods 13

Tiger Woods 14

 

Ok. Nå begynner den harde sannheten å bygge seg opp.

Et lite google søk hvor jeg finner ut at jeg tydeligvis ikke den eneste som har dette problemet.

 

Det viser seg at ingen helt vet 100% hva som har skjedd. EA skylder på Microsoft og vica versa. Inge

Ingen vil ta på seg ansvaret og finne en løsning på problemet.

Og dette problemet er ganske stort i mine øyne. Her har jeg kjøpt et produkt hvor deler av innholdet mangler og jeg kan ikke få tak i dette innholdet på noen helst måte.

 

Shame on you EA & Microsoft1 Virkelig.

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...