Gå til innhold

Ting som gjør deg trist og lei deg.


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Da var dagen kommet. Juggameg som tiden flyr. 7 år i denne bedriften og teller mine siste timer nå. Det har vært en flott reise med sine opp- og nedturer. Men mest nedturer de siste par årene og endelig er det slutt. Likevel er det viss tristhet. Mange gode minner, både jobb og sosialt. Trist å si hadet til arbeidsplassen (arbeidsstasjon). Mandag blir nok enda trist dag, å si hadet til kolleger og sånn. Vil nok savne dem.

Lenke til kommentar

Uff, føles feil å skrive noe her etter noen med reelle saker å være trist over. Håper virkelig det ikke er kreft.

-

 

Er trist over å bli brukt, mast på, tvingt til å finne på noe jeg ikke har særlig lyst til å gjøre.

Dersom jeg må overbevises flere ganger kanskje det rett og slett betyr at jeg ikke vil eller orker?

Er utrolig lei av hensynsløse venner som forventer alt for mye og aldri gjengjelder tjenester.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fastlegen min trodde det, å at jeg burde belage meg på at det var det, så det ikke kom som et sjokk da jeg fikk svar på prøvene mine. 
Nå har jeg fått svar på dem, å det er IKKE KREFT!!! Fy faen så lettende det er. Spesielt da fastlegen din sier at det er store sjangser for det.
Viser seg at jeg har vridd bekken som igjen sørger for at en muskel klemmer over tarmsystemet som gir utslag og lignende bilder av en tumor, så var hos "radknekkern" i dag og har aldri følt at magen min er så smertefri. Lenge leve!

Ble en gladpost dette da, men...

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-68389

Venner man tar mye initiativ til, hvor man aldri får noe tilbake. Har akkurat avsluttet venneforholdet med 3 venner i nærmiljøet av den enkle grunn. Jeg fortjener bedre enn å være en reservevenn for når det passer dem. Den ene anklagde meg for å dømme henne, men jeg fortalte henne da at i den virkelige verden så forsvinner mennesker i livene våre om vi aldri tar initiativ. Den andre mente at han tok initiativ ved å møte opp når jeg inviterte han. Det er IKKE initiativ, det kalles å verdsette at man blir invitert. Initiativ er å ta kontakt, og komme med forslag osv. En vakker dag står man der uten mennesker rundt seg, og da får man seg en real tankevekker. 

Jeg trenger mennesker i livet mitt, og orker bare ikke lenger få all energien sugd ut av meg av mennesker som KANSKJE kommer en gang i uka når jeg inviterer med åpen dør. Hele sommeren gikk og jeg har nesten ikke truffet dem i det hele tatt, selvom de har all tid i verden til å finne på noe. 

Skal skaffe meg hund nå så jeg får tilbake litt stabilitet og glede, til jeg finner nye og ekte venner. Skal såklart ta ansvar for hunden hele levealderen ;)

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...