Gå til innhold

Ser etter et bra spill å spille.


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, jeg ser etter et bra spill.

 

Jeg liker byggespill som tropico, men liker ikke SimCity lenger, da jeg hele tiden må trykke mye på ødelagdte bygninger osv, og fordi det er alt for små byer. Og fordi mennesker er like intelligente som avføringen til disse menneskene i dette spillet...

 

Jeg er ikke så interessert i brobyggerspill, da jeg har brukt mye tid på dette, og har gått lei.

 

First person shooter har jeg av en eller annen grunn bare kuttet ut. Jeg har holdt på med det så mye tidligere at jeg føler meg skikkelig utbrendt.

 

Eventyr, er jeg også en stor fan av, men har gått lei Elder Scrolls også, fordi jeg har spilt alle spillene som kommer før Skyrim, osv. Det er et jævlig bra spill, og jeg venter nå på online versjonen.

 

Jeg er ingen tilhenger av World of Warcraft av en eller anenn merkelig grunn... Dessuten har jeg hørt mange har blitt syke av det.. hehe...

 

Hitman har jeg runnet, men Hitman var en enorm skuffelse...

De tidligere hitmanspillene var hundre tusen ganger bedre enn det nye hollywood-liknende spillet vi har i dag...

 

Jeg gleder meg sykt til Thief 4 kommer..

Splinter cell er også i min gate. Dvs. spill hvor man sniker seg rundt å dreper fiender, gjerne et grøsser spill slik som Dead Space, Resident Evil osv. Men jeg har fullført alle de spillene...

 

Altså jeg liker bybyggespill, som f.eks. Cities XL, som jeg har, og som jeg har gått lei av....

 

Har gått på origin, og på steam men finner ikke noe jeg liker der.. Jeg har jo noe der da.. Men nå finner jeg ikke noe nytt.

 

Kan noen tipse meg om et spill, og forklare hvorfor du tror at jeg vil komme til å like det?

 

Jeg er ikke fastlåst til noen sjangere, så man kan bare anbefale hva som helst annet også.

 

Men det er altså strategi-spill, jeg liker og da gjerne ved å bygge forsvar osv også i tillegg, men ikke sånn som Total Rome, eller Europa Universales og sånt. Stillestående brettspill, liknende ting, er ikke helt min gate, selv om spill som: Risk er veldig morro...

 

Kunne tenke meg noe liknende Star Craft kanskje, bare at det skjer på jorda. Diablo 3 har jeg gått veldig lei.

 

 

Er det noe nettsted som lister opp spill som verken er på Steam eller Origin foresten? I så fall er jeg svært svært interessert. Jeg er jo glad i Planetside 2, og spiller det nå og da. Det er jeg ikke lei på noen måte. Men gidder ikke spille det hele tiden, vil ha noe annet. PS2 er jo heller ikke på origin eller steam.

 

Håper på gode og vel begrunnede svar. Kjør på! :)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke akkurat et dypt og velbegrunnet tips. Men hva med Neverwinter som er gratis frem til Elder Scrolls Online kommer i april?

Neverwinter var et veldig godt tips! Jeg har spilt det tidligere.

Hvor finner jeg det?

Om det da var Neverwinter Nights?

 

 

På Steam eller så tror jeg du kan laste det ned ifra hjemmesiden deres.

 

EDIT: Er jo kommet en ny klasse nå. Ranger...tror nesten jeg må laste det ned igjen å prøve selv jeg :p

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ikke akkurat et dypt og velbegrunnet tips. Men hva med Neverwinter som er gratis frem til Elder Scrolls Online kommer i april?

Neverwinter var et veldig godt tips! Jeg har spilt det tidligere.

Hvor finner jeg det?

Om det da var Neverwinter Nights?

 

På Steam eller så tror jeg du kan laste det ned ifra hjemmesiden deres.

 

EDIT: Er jo kommet en ny klasse nå. Ranger...tror nesten jeg må laste det ned igjen å prøve selv jeg :p

 

Så det er dette som er hot om dagen eller kun tips til meg?

 

Fant det på steam. Men er det det som tidligere het Neverwinter Nights?

Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke akkurat et dypt og velbegrunnet tips. Men hva med Neverwinter som er gratis frem til Elder Scrolls Online kommer i april?

Neverwinter var et veldig godt tips! Jeg har spilt det tidligere.

Hvor finner jeg det?

Om det da var Neverwinter Nights?

 

På Steam eller så tror jeg du kan laste det ned ifra hjemmesiden deres.

 

EDIT: Er jo kommet en ny klasse nå. Ranger...tror nesten jeg må laste det ned igjen å prøve selv jeg :p

 

Så det er dette som er hot om dagen eller kun tips til meg?

 

Fant det på steam. Men er det det som tidligere het Neverwinter Nights?

 

 

Det er et av dem bedre F2P mmorpg spillene. Og burde holde deg litt okkupert frem til ESO kommer. Nights som du nevner er vel det eldre RPG spillet som var?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minecraft?

 

Ellers, noen av mine favoritter:

 

BeamNG Drive (kræsjfysikksimulator)

Euro Truck Simulator 2

Game Dev Tycoon

Trainsimulator 2014

Orcs must die 2

DayZ (fps dog)

Hotline Miami

Tropico 4

Garrys Mod

Dishonored

 

Cities in Motion 2

Anno 2070

 

De to sistnevnte har jeg ikke prøvd, men passer preferansene dine

Endret av Audun0505
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for svar. :)

Skal se over alle. Nå har jeg to favoritter allerede:

Path of Exiles må prøves ut, samt Neverwinter. =)

 

Anno 2070 tipper jeg også at jeg går for også.

 

Tropico 4 har jeg fullført. Dette er et av mine favorittspill innen byggespill.=P

Dishonored har jeg også fullført. Veldig bra spill. Elsker Bethesda, og så og si absolutt alt de lager. =)

 

Venter på Tropico 5 skal komme... =P

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...