Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert forhold. Trenger tips...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker nok papir ja.

 

Men okei, det er ditt syn på saken :)

 

Jepp. Det er mitt syn. Hvem ellers sitt syn skulle det ha vært? :rofl:

 

Da mister jeg nok jobben min i forsen. Og han er ikke hvert det ;)

 

Så bare pga jobben din altså? Hmmmmmja, okei. Det er jo en ærlig sak antar jeg.

 

Burde man bare la sånne mennesker få holde på akkurat slik de vil da? :hmm:

Endret av MonkeySeeMonkeyDo
Lenke til kommentar

 

Jepp. Det er mitt syn. Hvem ellers sitt syn skulle det ha vært? :rofl:

 

 

Så bare pga jobben din altså? Hmmmmmja, okei. Det er jo en ærlig sak antar jeg.

 

Burde man bare la sånne mennesker få holde på akkurat slik de vil da? :hmm:

Nei. Det kan man selvfølgelig ikke gjøre. Men hva kan man gjøre med en fyr fra libanon med en sånn kultur? Kan sikkert gå den juridiske veien.

Lenke til kommentar

Jepp. Det er mitt syn. Hvem ellers sitt syn skulle det ha vært? :rofl:

 

 

 

Så bare pga jobben din altså? Hmmmmmja, okei. Det er jo en ærlig sak antar jeg.

Burde man bare la sånne mennesker få holde på akkurat slik de vil da? :hmm:

Snodig, trodde det var KleinStein sitt syn ;)

 

Ikke noe bra at folk holder på slik. Ikke lett å gjøre noe med slikt. Hun måtte vel eventuelt ha anmeldt, men er usikker på grunnlaget. Fyren er ikke god og var alt annet enn snill.

 

Det er veldig lett å dømme andre, men denne jenta har vært et offer lenge.

Lenke til kommentar

Nei. Det kan man selvfølgelig ikke gjøre. Men hva kan man gjøre med en fyr fra libanon med en sånn kultur? Kan sikkert gå den juridiske veien.

Ja, gjør det du. Gikk du på høyskolen eller på gateskolen forøvrig? Begge deler kanskje?

 

Man lærer jo som kjent så mye forskjellig avhengig av hvem man er og i hvilket miljø man vokser opp i.

 

 

Og jeg hadde nok ikke brydd meg uansett hvor han kom fra og hvilken bakgrunn han hadde.

Lenke til kommentar

Nå sklir det litt ut her. Selv om han fortjener det, så kan vi ikke oppmuntre til å banke andre. La oss komme tilbake til konstruktive innspill og forslag.

 

Er det mulig å ta terapitime sammen eller eventuelt å få pratet med psykologen selv?

Ja. Det er jo en vei å gå... Men burde først ordne opp i hennes problemer før man går sammen?

Lenke til kommentar

Snodig, trodde det var KleinStein sitt syn ;)

 

Ikke noe bra at folk holder på slik. Ikke lett å gjøre noe med slikt. Hun måtte vel eventuelt ha anmeldt, men er usikker på grunnlaget. Fyren er ikke god og var alt annet enn snill.

 

Det er veldig lett å dømme andre, men denne jenta har vært et offer lenge.

 

Ai. Ja, jeg bare slengte meg på tråden i håp om litt oppmerksomhet, jeg.

 

Håper ikke KleinStein tar det personlig og kommer etter meg eller noe. Han virket litt hissig og ikke så veldig forståelsefull hvert fall. Men han har vel sine grunner antar jeg.

 

Du får bare se bort i fra den flåsete kommentaren min. Dét var jo ikke mitt syn, men hans!

 

 

Men offer ja. Hun er sikkert kjempeflink til å sitte seg selv i offerrollen også. Og syntes sikkert at det er mye koseligere å sitte alene mest mulig for å synes synd på seg selv og.

 

Nei, sånne folk ass. Klarer meg nok bedre uten! :) Så sånn sett, er jeg enig med Kleinstein. ;)

Lenke til kommentar

Snodig, trodde det var KleinStein sitt syn ;)

 

Ikke noe bra at folk holder på slik. Ikke lett å gjøre noe med slikt. Hun måtte vel eventuelt ha anmeldt, men er usikker på grunnlaget. Fyren er ikke god og var alt annet enn snill.

 

Det er veldig lett å dømme andre, men denne jenta har vært et offer lenge.

 

Selvsagt er det mye å gjøre med slikt. Det er alltid mye man kan gjøre.

Men 90% avhenger av innstillingen. Og man må jo faktisk ville gjøre noe med det selv.

 

Og ubrukelige mennesker klarer ikke sånt. De vet ikke hva som bør gjøres. Derfor; ubrukelig.

 

 

 

 

Ai. Ja, jeg bare slengte meg på tråden i håp om litt oppmerksomhet, jeg.

 

*snip*

 

Nei, sånne folk ass. Klarer meg nok bedre uten! :) Så sånn sett, er jeg enig med Kleinstein. ;)

 

Hva faen er det du driver med?! Sitt deg på en pinne og spinn, din lille dritt !

Men det er greit nok det altså. Jeg er ikke hissig i dag og ikke sur på deg heller for noen grunner.

 

Hyggelig å høre at du er enig forøvrig og at jeg ikke er alene med meningene mine. :)

 

Tafatte mennesker vil dessverre alltid være til stede blant populasjonen. Det som krever litt derimot, er å prøve å styre unna disse. ;)

Endret av KleinStein
Lenke til kommentar

For å si det sånn... jeg hadde nok gått oppi tryne hans med en ganf jeg hadde møtt han. Men det fikser ikke selve problemet. Det å banke fyren og ikke la han gjøre sånt med noen andre er egentlig en helt annen diskusjon enn den som er satt opp her.

 

Hun liker å være offeret og det har jeg sett mye av... Men så er hun vant til å være et offer. Men må ikke glemme nå at det er hun selv og frivillig har oppsøkt lege og psykolog. Og det betyr jo noe...

Lenke til kommentar

For å si det sånn... jeg hadde nok gått oppi tryne hans med en ganf jeg hadde møtt han. Men det fikser ikke selve problemet. Det å banke fyren og ikke la han gjøre sånt med noen andre er egentlig en helt annen diskusjon enn den som er satt opp her.

 

Hun liker å være offeret og det har jeg sett mye av... Men så er hun vant til å være et offer. Men må ikke glemme nå at det er hun selv og frivillig har oppsøkt lege og psykolog. Og det betyr jo noe...

 

Absolutt ALT, betyr noe.

Men når det blir mer negative enn positive sider ved en person, så bør personen forkastes.

 

Oh, was the dog sick?

 

Yeah it was. So we had to put it down.

 

 

 

 

Men hva jeg lurer på.. Hvordan startet dette forholdet hun var i, før hun traff deg, Kulle ?

 

Det begynte ikke tilfeldigvis som en rebound bare noen få uker etter et annet forhold eller lignende?

 

Og det var ikke på hennes initiativ som startet alt da tilfeldigvis? Og så var han der og bare tok i mot ?

 

Hvem av dem var det som førte de fleste samtaler f.eks? Hvem sa " Jeg elsker deg " først? Hadde vært sykt hvis henne spurte han først, om han elsket henne, og så bare svarte ham bare " Jaaah. "

 

Og trodde vel kanskje at det var slik kjærlighet utspiller seg?

 

Også kaller de denne jenten for offeret. Hun BLE nok kanskje et offer, for en psyko sin oppførsel og omsorg, men hun plasserte seg nok sannsynligvis SVÆRT BEVISST i denne situasjonen.

 

Og det tok visst nok ganske lang tid før hun innså at han egentlig ikke var så bra for henne da?

Endret av MonkeySeeMonkeyDo
Lenke til kommentar

Den her tråden hopper litt fram og tilbake, men jeg antar fruen til trådstarter ønsker at han roer ned forventningene litt så ordner alt seg. Alt det med psykolog og lege er bare en måte å pakke det hele inn på.

En tråd hopper jo som kjent litt i blant da.

 

Og det er vel ingen hemmelighet at "alt" vil ordne seg etterhvert med litt tålmodighet. Og lave forventninger. For det vil det nok uansett hvilke utslag dette kompliserte forholdet vil få. Slik er det jo med det meste annet og forsåvidt. Har du nok tålmod så møter du nok den rette. Enten denne personen eller en annen. Slikt vites jo aldri.

 

Det virket derimot ikke som at trådstarter lurte på om dette kompliserte forholdet vil gå bra. Jeg tror han heller sliter litt med å finne noen gode grunner for hvorfor i helvete han skulle gidde en sånn dame..?

 

Det finnes nok definitivt langt bedre damer der ute for ham. Som er villig til å faktisk gjøre noe positivt for hans del og. Og ikke bare overføre gamle tendenser henne har blitt utsatt for over på han evt.

 

Slik jeg ser det, er ikke spørsmålet OM det kan gå bra med mye tålmodighet eller ei.

 

Men HVORFOR, skulle det i det hele tatt være interessant?

 

Eller hva sier du, trådstarter ?

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Hysterisk. Men hvorfor en mester da? Har hun noensinne dumpet noen før..?

Eller har begge de respektive partene bare prøvd før, uten noe varig effekt og resultat?

 

Og er det egentlig det hun prøver på? Å dumpe noen? Eller prøver hun heller å bare bli dumpet, i stedet?

 

Og ikke av hvem som helst, kan jeg tenke meg. Men av en som anser henne som sin eneste (og beste?) venn..? En av ytterst få (?) som har vært snill og tatt vare på han, vært støttekontakt og hobbypsykolog for ham..? (Til tross for hvor tragisk dårlig og jævlig han har behandlet henne.)

 

Og håper og prøver nå på at det er han som skal dumpe henne heller?

 

Og så bare sitter seg i offerrollen etterhvert og klager på at det tok mye lengre tid enn forventet. Uten å forstå noe særlig av hva som egentlig burde ha blitt gjort for lenge siden? Støtter seg heller på unnskyldninger som "Det er lettere sagt enn gjort", for å fraskrive seg alt av ansvar heller?

 

Er så mye enklere det vel. Å unnskylde seg med noe eller ved å skylde på noe annet bare.

 

Lettere sagt enn gjort ja. Ikke så rart det vel, når unnskyldninger er gratis. :)

Endret av KleinStein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...