Gå til innhold

Nordmenn skal regissere ny Netflix-serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå må du huske at jeg skrev framtiden... Ja, du har rett - man får ikke sett på netflix de fire gangene i året man er ute å flyr. Og med pengene du sparer på å ikke kjøpe 1000 DVD-er kan du kjøpe deg bedre nett, så slipper du å klage på at det er tregt.

 

Og det er fortsatt tusenvis av titler på Netflix, enda mer på den amerikanske versjonen (som er heller lett å få tak i) så man har nok av ting å se på.

Skrev også fremtiden. Men for øyeblikket vet vi svært lite om hva som skjer i "fremtiden". Det å si at det er fremtiden kan jo være sant, men vi vet ikke noe om hvor langt inn i fremtiden vi må gå for at det skal være en realitet at streaming i god kvalitet skal være tilgjengelig for alle.

 

Et annet eksempel kan jo være på bussen, jeg sitter 40 minutter på bussen til skolen, og 40 minutter fra skolen med mindre jeg kjører bil. Mesteparten av turen er tilbrakt i Edge områder, eller områder der det ikke er nett i det hele tatt. Her gjør det seg veldig fint å se en episode eller to fra en serie, noe en ikke kan gjøre ved hjelp av Netflix.

 

En simpel fiks på dette er jo å la brukerene midlertidig laste ned inn holdet de vil se, det løser problemet for når du er på farten. Det løser også litt av problemet for de som har for dårlig nett, fordi du kan laste ned på natta.

 

Vil jo også legge til at prisen for å legge mangfoldige kilometer med fiber kabel, og så finne et sted å koble den opp, kan ta litt mer penger enn som så. Er ikke like lett for alle.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det er ikke filmleie, du kan se den samme filmen hver dag i månedsvis om du vil.

Men det er ikke det samme som å eie det på dvd, er det så vanskelig å skjønne?

Lenke til kommentar

Dersom man samler stemmer godt det.

 

Selv kjøper jeg all musikken min på CD-er og bruker aldri spotify osv.

 

Men når det gjelder film ser jeg så og si alt på Netflx, enkelt og greit.

Tror jeg hørte noe rykter om planglagt offline mode også, i såfall slipper man jo problemer med nettlinje eller strømbrudd.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dersom man samler stemmer godt det.

 

Selv kjøper jeg all musikken min på CD-er og bruker aldri spotify osv.

 

Men når det gjelder film ser jeg så og si alt på Netflx, enkelt og greit.

Tror jeg hørte noe rykter om planglagt offline mode også, i såfall slipper man jo problemer med nettlinje eller strømbrudd.

For noen folk men jeg personlig like å ha fysisk kopi, ingenting kan erstatte det, kjøper dvder ganske ofte. Har en komode full med dvder i alle sort som jeg er stolt over å eie på dvd:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg har aldri påstått at det er det samme, jeg bare påpekte at du skrev noe som var feil.

Var ikke helt feil, så lenge man ikke fortsetter abonnementet så kan ikke man se det igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...