Gå til innhold

Så lekker blir Lara Croft på PS4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikkje dette PC-gnålet. Er virkelig folk så hårsåre bare eit spill kommer over til next gen utan at PC-versjonen får den samme oppgraderinga? Meir sutrete syting skal man jaggu leite lenge etter.

Er ingen som syter og gnåler her. Jeg spurte ett enkelt spørsmål, andre har diskutert det som virker å være forskjellene på konsoll/pc/next gen versjonen. Kanskje du som skal roe deg ned litt, evt. ut å trekke litt frisk luft?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

 

Skjønner virkelig ikke hva dette sammenligningsbehovet er for PC brukerne? Det er jo ikke sammenligningsgrunnlag i det hele tatt. Dere diskuterer det grafiske resultatet i en maskin som koster 3500,- mot en fullspekket PC verdt alt fra 15000,- til 30000,- pluss pluss. PS4 og XBOXONE blir et billigere alternativ for den vanlige mann som ikke er ute etter å bruke ei månedslønn for å kunne benytte seg av underholdningsverdien i spill. Og hvis grafikken er alt som definerer et spill, da tror jeg jaggu den det gjelder burde slutte å spille, for da skjønner ikke vedkommende underholdningsverdien i den fulle pakka.

Til å ha det brukernavnet du har, så virker du til å være svært lite oppdatert når det gjelder hva PCer koster. Hvem er det som snakker om PCer i den prisgruppen?

 

AtW

Med tanke på at du tydelig følte deg truffet! Om du ikke skjønte det, så var dette bare et enkelt eksempel på en, ja jeg vet ganske så heavy duty PC. Du får alltids mye billigere utstyr også, men dette kan da gå noe på bekostning av skjermkort av nyere teknologi, og du får da gjerne ikke den ultrasettingen og full pupp i grafikk som mange ønsker seg. Så hvis du selv vil bli oppdatert, så ta en titt innom nettsted som selger PC og PC utstyr. Uansett for å nå det ønskelige nivået på en PC, så må du nok belage deg på å betale iallefall over 10000,- om ikke mye mer. Uansett så blir Next-Gen billigere i innkjøp for mest mulig grafikk uansett hvordan du vrir og vender på det.

 

Du er like smart som Martin Schanche! Man trenger ikke en GPU til 7000kr på en pc, GPU til PS4 tilsvarer en 2-3 gammel middelmådig GPU til en verdi av 1500kr.

 

Nok en bortkommen sjel som tror en pc må koste 10 000kr eller mer for å hamle opp med en PS4 med 2-3 gamle middelmådige data komponenter. Jeg ler så det bare rister…!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...