Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, liker du vlogs, gaming og mye mer ? Da kan du sjekke ut min kanal Slornix http://www.youtube.com/Slornix

Det hadde vært kult om du kunne sjekket den ut og abonnert, men du må ikke del den også med venner som du vet liker minecraft og mer!

Jeg setter også stor pris på om du kommenterer også.

-Slornix

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig. Skal du starte en gamingkanal i dag du være unik på en eller annen måte. Ikke finn deg en annen youtuber og tenk "oi, han har mange subscribers, jeg vil gjøre det samme!". Det fungerer ikke. I SG videoen din har du forresten 90 sek på slutten med svart skjerm.

Skrevet

Kjedelig. Skal du starte en gamingkanal i dag du være unik på en eller annen måte. Ikke finn deg en annen youtuber og tenk "oi, han har mange subscribers, jeg vil gjøre det samme!". Det fungerer ikke. I SG videoen din har du forresten 90 sek på slutten med svart skjerm.

Ja, vet det

Skrevet (endret)

sånn skal en kanal gjøres

|

.\____________________________________________________

.....................................................................................................\

.....................................................................................................\/

Endret av Evelen!
Skrevet

Ja, har sett den ene blogg greia. De to andre så uinteressante ut, men ser ut til at det kan bli en spennende kanal dette! :D Bare gjør noe originalt hele tiden så vil su få seere! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...