Gå til innhold

Problemer med å starte Rome: Total war


Anbefalte innlegg

Akkurat nå er jeg frustrert. Veldig frustrert. Jeg har holdt på en god stund med å prøve å starte Rome: Total war gjennom Steam men det eneste som skjer er at skjermen blir sort i et par sekunder før spillet lukkes. Ikonen til spillet på Start-linjen indikerer at spillet kjøres men får ikke åpnet det.

 

Noen som har vært borte i det samme? Kjører Win7 64 bits.

 

 

Edit: jeg har prøvd å restarte Steam-applikasjonen, kjørt spillet i kompabilitetsmodus med Xp sp 3 og prøvd å starte spillet som admin uten at det har løst saken. Jeg har ogå sjekket at OS og drivere er oppdatert.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å være sikker - det er Rome Total War _1_ ? :)

 

Viser ikonet at det kjører under eller etter den svarte skjermen går over ?

Sier Steam du er i spillet ?

Må du avslutte ved hjelp av task-manager ?

Har det fungert på samme maskin tidligere ?

 

Og siden du har testa mye så har du vel også verifisert filene med steam selv om du ikkje nevner det.. ?

 

Har sjøl Win 7 64-bit, så skal laste ned RTW 1 for å teste hvordan det går for meg nå.

 

*Edit: Mitt spill starta uten problem nettopp.. Kan du ha noen bakgrunnsprogram som kan blokke det på noen måte ?

Endret av Gardr
Lenke til kommentar

Ja, det er Rome 1 det er snakk om. Lest Rome 2 er ganske buggete så holder meg fremdeles til den utgaven. Vurdert å installere en VM med XP for å kunne spille spillet men vil heller prøve å mikke det til under Win7.

 

Viser ikonet at det kjører under eller etter den svarte skjermen går over ? Ja

Sier Steam du er i spillet ? Ja

Må du avslutte ved hjelp av task-manager ? Ja

Har det fungert på samme maskin tidligere ? Ja

Og siden du har testa mye så har du vel også verifisert filene med steam selv om du ikkje nevner det.. ? Gjorde det i går men spillet var like svart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...