Gå til innhold

Noen nye flaggskip rundt hjørnet?


Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg er på jakt etter en ny telefon, siden min gamle Galaxy s3 tok kvelden. Hvilken telefoner vil dere anbefale til en person som bruker telefonen MYE til surfing, Netflix osv? har til nå vert fan av Samsung, men syns s3 var veldig treg og låste seg mye på slutten av sin levetid, og låner nå en Samsung trend som er sinnsykt treg, så akkurat nå frister det å prøve noe nytt. Har lyst å vente til Galaxy s5 kommer, men om den ikke kommer før i mars/april så orker jeg ikke å vente på den. Så da tenker jeg valget går på Sony xperia z1 eller Samsung Galaxy s4+. Hvilken av disse ville dere valgt? innmaten er vel stort sett ganske lik? Er det eventuelt andre topp telefoner som det er verdt å vente på som kommer i salg snart? er et must at telefonen er kjapp og ikke henger etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen annonserte toppmodeller som kommer i januar/februar. Derimot er det CES (forbrukerelektronikkmesse i Las Vegas) neste uke hvor det antagelig blir vist fram noen nye modeller (Sony?). I slutten av februar er det MWC (mobilmesse i Barcelona), her blir nok enda flere modeller lansert. Det tar fort 1-2-3 måneder før disse havner i norske (nett)butikker. Noen ganger et halvt år eller mer... Så ventetiden kan bli lang.

 

Personlig ville jeg valgt Xperia Z1. Du skriver ikke noe om prisklasse eller foretrukket skjermstørrelse. Hva med HTC One? Koster akkurat nå 3000kr hos Elkjøp. Eller storebroren Max? Litt for stor skjerm kanskje (5,9 tommer)?

Lenke til kommentar

Ja vurderer sterkt sony xperia z1, men siden jeg kjøper telefon ca hvert 2 år så liker jeg å kjøpe det beste, så den ikke blir utdatert med det første. Kjipt om jeg kjøper ny telefon nå, så kommer det en sykt rå telefon i mars som jeg har lyst på. Men om jeg kjøper en Xperia Z1 nå så regner jeg ikke med det kommer noe revulusjonerende toppmodeller i mars? eller så blir veldig mye bedre en det som er på markedet nå?

 

Noen svakheter med xperia z1 som er verdt å vite om før evt kjøp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...